Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smördegskuk?Idag har jag ätit en smördegskuk igen. Anledning: jag hade precis fått mina 35 botoxinjektioner och nästan alla hade gjort ONT.
Och igår åt jag salmiakchokladmandlar av oro och frustration över att en av familjekretsens yngsta fått åka in med ambulans tolv timmars flygresa hemifrån.
Hörde jag något om känsloätande?
Äsch, det var ju inte i den här tråden jag skrivit om den innan.Smördegskuk?
Haha! Nu förstår jag sammanhangetÄsch, det var ju inte i den här tråden jag skrivit om den innan.
http://www.bukefalos.com/threads/varfor-tvinga-andra-att-ata.1432949/page-12#post-17992537
Om jag når nästa viktmål till dess kanske jag kan få köpa mig en ny klänning?
Men då var det nog värt detDagens middag: chips och rödvin
Men jag var sjukt sugen!!!
Köpt ett träningsarmband att ha på jobbet. Kul leksak!
Gått ca 11000 steg om dagen enligt klockan, kan nog stämma. Jag traskar mycket i jobbet (kabelutsättare). Roligt är det i varje fall och motiverar att gå lite extra omvägar ibland.
Min vikt ligger verkligen finfint och pendlar omkring 73.5 kg. Blir nästan att revidera planen nästa vecka men HUR står ni som äter lite kalorier ut? Visst om man visste att man kunde rasa snabbt på det och att det bara gällde en kort period, men om jag måste äta 1200 kcal för att ens gå ner ett halvt kilo i veckan är det ju en EVIGHET som mitt liv behöver bestå av ren tristess (i form av matintag)
Började förövrigt dagen med ett styrketräningspass! Gillar verkligen appen Nike+ Training, tips till de som vill ha pedagogisk och lättillgängligt träning hemma
Varför just 1200 kcal, hur har du kommit fram till just den siffran?cherie skrev:om jag måste äta 1200 kcal för att ens gå ner ett halvt kilo i veckan är det ju en EVIGHET som mitt liv behöver bestå av ren tristess (i form av matintag)