Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och bara för att jag skrev här pryds mitt Buke av Viktväktar-reklam nu
Rutinerade bantare vet att man ALDRIG väger sig förrän man har morgonkissat.Vad gjorde du? Gick o kissade
Samma här. Jag mixar t ex aldrig soppor. Det blir ju ålderdomshemsmat. Jag blir inte mätt på sånt man kan äta med sugrör, även om det är samma ingredienser som i en omixad soppa.För mig är det tvärt om. Måste tugga! Lägger alltid frön eller nåt i "slät mat" bara för att ha något att tugga
Har du vägarna förbi min hemort, så vet jag var jag vill bjuda dig på frukost.Och bara för att jag skrev här pryds mitt Buke av Viktväktar-reklam nu
Grattis Fruktsallad ärNej det blir ingen tårta ikväll! Det får bli fruktsallad med grädde
Grattis Fruktsallad är
Nej det blir ingen tårta ikväll! Det får bli fruktsallad med grädde
Akta dig, det händer att jag är i dina krokar! Jag kanske hojtar nästa gångHar du vägarna förbi min hemort, så vet jag var jag vill bjuda dig på frukost.
SpenatsoppaBehöver tips!
Vad är gott att äta till spenat?
Blev så sugen igår när jag handlade så köpte hem det men känner att fiskpinnar som jag brukar ha till inte känns så nyttigt
Dessutom är det risk att jag överäter fiskpinnarna. Älskar fiskpinnar!
Gärna något som är relativt kalorisnålt då jag tänkt ha det till lunch när resten av familjen är i skola/på jobbet. Jag räknar ju inte kalorier och äter alla middagar med familjen oavsett vad det är för middag så det är bra om jag kan äta lite nyttigare till lunch och styra intaget där för middagen lagar min man så gott som alltid och jag äter det det bjuds
Tyvärr kan jag inte äta för mycket potatis för jag är allergisk till och från, det beror på hur pass känslig jag är för lasset affären har inne för tillfället..
Annars hade väl potatismos varit gott till? Och en bit vit fisk? Eller kanske lite lax?
Spenatsoppa
Jag tycker att fisk över lag är gott med spenat. Och prinskorv. Jag älskar spenat.Behöver tips!
Vad är gott att äta till spenat?
Blev så sugen igår när jag handlade så köpte hem det men känner att fiskpinnar som jag brukar ha till inte känns så nyttigt
Dessutom är det risk att jag överäter fiskpinnarna. Älskar fiskpinnar!
Gärna något som är relativt kalorisnålt då jag tänkt ha det till lunch när resten av familjen är i skola/på jobbet. Jag räknar ju inte kalorier och äter alla middagar med familjen oavsett vad det är för middag så det är bra om jag kan äta lite nyttigare till lunch och styra intaget där för middagen lagar min man så gott som alltid och jag äter det det bjuds
Tyvärr kan jag inte äta för mycket potatis för jag är allergisk till och från, det beror på hur pass känslig jag är för lasset affären har inne för tillfället..
Annars hade väl potatismos varit gott till? Och en bit vit fisk? Eller kanske lite lax?
Jag med! Till och med fryst. Min nödmat är oetisk laxfilé som jag stoppar i ugnen med citron, salt, peppar och chiliflakes - och ett halvt paket fryst stuvad spenat.Jag tycker att fisk över lag är gott med spenat. Och prinskorv. Jag älskar spenat.