Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag varit rätt bra på att dra ner mina portionsstorlekar. Igår däremot.Vilken bra idé det var att sitta och äta nävar med havrefras ur kartongen igår kväll.
Usch, jag avskyr när folk trugar. Visst, det är artigt att smaka på sånt folk har gjort sig mödan att laga, men man ska få välja portionsstorlek. Och det är jättedumt att truga sötsaker och alkohol.
Ät inte för andras skull men ta av det du själv njuter av!Nej jag vet. Men mina svärföräldrar är ganska så duktiga på att truga på att man ska ta mer och ta du en bit till och lite till ska du väl ändå ha och sådär och är man redan dålig på att säga nej så kan det bli för mycket av det goda, så jag hoppas att jag håller det hyfsat bra även om jag givetvis tänker fira min svärfars 70-års dag som alla andra och inte bara glo när andra äter gott och själv sitta med ett salladsblad
Åh så fantastiskt! Vilka framgångar! 100 gram ned sedan förra måndagen.
Bättre ner än upp.Åh så fantastiskt! Vilka framgångar! 100 gram ned sedan förra måndagen.