Pilot
Trådstartare
Lyckades stå mig tills nu, så det blev yoghurt senare med müsli.
Dagens motion har bestått av att mocka till 3 hästar + fixa vatten och detsamma i lösdriften. Sedan var jag ute 1,5 h med barnen på gården.
Väldigt lågintensivt, men man tar en hel del steg ändå. Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att slå på endomondo när jag fixar i stallet och när jag är på gården.
Dagens motion har bestått av att mocka till 3 hästar + fixa vatten och detsamma i lösdriften. Sedan var jag ute 1,5 h med barnen på gården.
Väldigt lågintensivt, men man tar en hel del steg ändå. Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att slå på endomondo när jag fixar i stallet och när jag är på gården.
Första dagen på veckan började inte särskilt storslaget, har ätit mackor, mackor och åter mackor.
Käkade tre mackor till frukost (glömde müslin hemma, annars brukar jag äta yoghurt och müsli som standard). Lunchen bestod av tomatsoppa som är så skarp i smaken att jag åt två bullar istället.
Nu har jag precis ätit två rostmackor med ost, gjorda i ugnen.
Har förvisso inte ätit något snask, men det var inte direkt så här jag vill börja vecka 2.
Eftersom jag inte blev jättemätt på mackorna som jag åt nu sist, ska jag strax äta en mindre portion youghurt och müsli. Hade jag hunnit tänka lite längre så hade jag öppnat med det (men jag var jäkligt hungrig och tyckte "jag har inget hemma").
Klev upp 5 idag, så det har varit en lång dag redan.