Men då har du stått stilla iaf? Det är ju positivt
Ja man får väl se det så. Bättre det än upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då har du stått stilla iaf? Det är ju positivt
Det har jag inte räknat på.
Enligt lifesum äter jag för lite protein, men jag vet inte hur jag ska få upp det mer.
Hur går det för alla?
Dåligt.. Går varken upp eller ner, och det är väl bra på sätt och vis..
Jag har gått upp två kg, typiskt vinter tänkte styra upp det i januari!
Julen är helt oskyldig i mitt fall, jag äter mer ju mörkare det blir typ. och när det är mörkt så slutar jag röra mig. Lätt när solen är uppe tre timmar och 44 minuter idag.Haha, det dumma med tiden runt jul
Hänger med in på 2018 jag med
Nytt år nya mål
Men jag är inte så värst för julgodis så den biten klarar jag mig undan utan ansträngning. Men gröten, den förbaskade gröten. Ätit varje dag i en månad nu
Släng!!! Ge bort! Om du tror att karaktären danar.Så där då är Julsvullandet över för i år.. dags att ta sig i kragen och börja viktnedgången. Dom här juldagarna har varit hela sinnessjuka. Så mycket julgodis och mat, och ja har inte kunnat stoppa mig själv . Det är lite synd att man fortfarande har rätt mycket skräp hemma som det är lätt att då nalla av, men jag hoppas jag har karaktär nog att inte göra det nu när jag börjar med Lifesum. Jag glömde väga mig morse, så jag får göra det imorgon men jag gissar att jag har gått upp ytterligare tyvärr.
Efter jobbet idag blir det ett besök till gymmet