Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@sthu Du äter 1700kcal 5 dagar i veckan och 0kcal 2 dagar i veckan?
@MM det här är den första medicinen som funkat, provat flera innan. Vill helst inte börja om med letandet igen, har dessutom inte så många alternativ..
Ska testa ligga på ännu lägre kaloriintag en period och se om det händer något. Men det känns hopplöst
Har du testat att öka/minska tex protein, kolhydrater m.fl för att se om det är något som kan hjälpa?
Det har jag inte räknat på.
Enligt lifesum äter jag för lite protein, men jag vet inte hur jag ska få upp det mer.
Då vet jag inte mer vad man kan göra
Du är vegetarian om jag minns rätt?
Funkar det att äta proteinbars?
Jag brukar ta en sån när jag är på språng.
För femtioelfte gången ska jag nu börja om, göra rätt
Känner mig inte bekväm i min kropp just nu alls. Tänker försöka lägga mig på 1200 kcal per dag. Planen är att äta typ vad jag vill men i begränsad mängd.
Då är vi två!
Jag har dock en vecka semester i Nya Zeeland kvar. Men sen så
Pepp till oss!
Ja precis, är vegetarian. Drack protein shakes till lunch på jobbet förr, kanske ska börja med det igen. Har kört på ett äpple sista månaderna.
Har tillsammans med sambon inlett strängare diet igen, han behöver också gå ner lite. Lättare när man är två om dieten.
Har det skett någon förändring nu sista veckan, om du hunnit lägga om dieten?
Ingenting. Jag blev vrålförkyld efter julfesten förra helgen, så nån motion har det inte blivit. Ingen effekt på vikten.