Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

Kl

Sen någon vecka tillbaka eller så har fölisen här lärt sig att mamma kan vara bra att klia också
Fast lite ser det ut på bilden som om hon är någon slags häst-vampyr :D

072935c9.jpg

Sådär gör min med, speciellt när jag kliar på honom ;) men hellre det än att han försöker klia på mig; för det gör ont :p

Men vilken fining! :D Gillar verkligen bruna med bläs :love:

Ooops, sorry, är inte så bra på "amerikanarnas" färger ....:o

Men läckert är det, vill åsså ha en sån med sån färg!:laugh:

en sån liten goding! supersnygg!

wrangler jättekul att se bilder på dina grabbar igen! Stig har ju urläcker färg men Lasse ser jättefin ut!:love:

jennyjenny söt bild:) skulle vara kul att se en färsk sidobild på henne!

KL. Hollie stod "lös" på stallgången och blev borstad idag bara för att det är sååå mysigt! Hon stod blixtstilla undertiden jag borsta och bara njöt.. hon är så otroligt trevlig!:love: Vaken men mild.
399420_10150988590821344_204466939_n.jpg

Jo de syns men lär dig: Alla får inte alltid uppmärksamhet i tråden. Jag fick knappt respons någon gång förut jag la upp bilder :)

Nu pratar jag mer och skiter i bilderna.

Ursäkta :confused:

De ligger i ett album bara synligt för vissa av mina vänner på fb, så jag visste inte om de gick att se "offentligt". Som pixbox va förut då var man ibland tvungen att vara inloggad i ett fönster för att se dom upplagda bilderna i trådarna på buke.

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Min lilla stjärna måste hitta en ny matte :( Hoppas det dyker upp någon trevlig intressent. Men men.. risken är väl bara att det är mailkompisar när man ligger ganska lågt i pris.
Hur som helst, rackarns vad tiden går fort. Rohan har nu blivit riktigt snygg och börja röra sig som jag hade hoppats. Dax och ge sig ut på vallen och spana på gångarterna ;) när jag får tid över någon dag...

Hon hälsade på Z förra veckan genom gallret. Lite läskigt men typ jättekul också.

Solette såg mest ut som "åh vill du passa mitt barn så kan jag gå och slagga lite?"

Rätt stor skillnad på alla fölungar nu mot när de föddes. Känns ju inte som så längesen, men tiden går visst fort när man tittar på alla fina foton här inne.:laugh:

Igår blev min lilla tjej chippad och avritad. Det var en proffsig chipmärkare, som gjorde det snabbt och lätt, så lillan reagerade bara ytterst lite. Men direkt efter tog hon en tröst/trygghets slurk hos Mamma och sedan blev hon väldigt trött ett tag:crazy: Nu får vi hoppas att ASVH hanterar ansökningarna innan den 31e så man får den "billigare" avgiften.

Har ni andra chippat än?

Fölvisning imorgon och jag är redan nervös:crazy: Tur man har vana medhjälpare med sig iallafall:bow::)

vad tyckte Z då? tror sollan skulle uppskatta lite avlastning av era tanter:)

mettan kul att du visar imorgon! Jag håller mina tummar för er:)

Hollie är inte chippad ännu utan vi får den biten avklarad under lördagen på fölvisningsplatsen. Dock efter vi har visat.

Är det någon här som vet vart man kan få tag i krubbor som fölet kan äta ur men som inte stoet kommer ned i?

Vi har som sagt inget bete i hagen och snart behöver den lilla få något att tugga på, så jag tänkte planera för framtiden.

Lättast är att bygga en trähage dit fölis kan gå in men som är för låg för mamman att krypa in i.

C, Z blev rätt till sig först. Tror dock inte Solette skulle låta de andra komma nära barnet nån
längre period. Hon kör drakmetoden om Z försöker hälsa på henne :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 555
Senast: Raderad medlem 149793
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 472
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈