Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sötnos
Idag fick man ha is i magen för kom ut för kolla till lillskiten som kom idag men gick först ner till Hälge o hans mamma för se hur de hade det då de fått komma ut till flocken då han nu är 5 dagar. Och vad ser man.. jo blod.. blod blod och åter blod! Hela bakbenen, rumpan och marken runt stoet Så var bara in i stallet, ringa jourvet och tvätta rent ben, svans och allt. Linda bort svansen för se var det kom ifrån och kom ur slidan Veterinär kom ut och vi hittade stort sår i slidan som nu är sytt. Suck.. så nu är de på box igen och får gå promenader. Hälge är INTE road för han har ju äntligen kommit på att man kan leka rodeo
Här händer det visst grejer ser man Verkar som det tagit lite fart på fölandet igen. Yttik bidrar ju starkt till statisitiken Grattis till alla fina nykomlingar!
Kände att efter man faktiskt startat tråden bör man ju bidra lite Så blev lite babyboom
Den där är riktigt riktigt fin!!! Nöjd?
Du har säkert skrivit det tidigare men jag kommer inte ihåg; betäcker du i år igen?
Idag när killen är hela 5 dagar gammal så är det första dagen då jag kan släppa min oro och faktiskt känna lite glädje för första gången på länge. Dessutom så ska vi alla, jag, min son i spjälsängen här brevid och han ute i halmboxen SOVA utan att ha koll en hel natt.. Dock kommer TVn stå på med övervakningen ifall.. Idag har han betett sig lite mer som en pigg, busig unge därute i sommarhagen. Och ingenting verkar vara kvar av mammans mjölkstockning för jag hörde hur han riktigt klunkade när han svalde. Inbillar mig även att hans extremt utåtstående panna med zlatannäsa är lite mindre.. men får väl detaljstudera igen om ett par dagar. Godnatt allihopa, återkommer med mer info imorgonkväll