Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snälla! Jag är helt slut, var helt oväntat så man vet ju liksom inte alls vad man ska säga. Jag filmade så missade nästan allt typ, kameran skakade och jag filmade nog mer mark tak och rumpor än ngn annan i världshistorien. Hon var ju väldigt spänd när hon kom in och var vaksam hela tiden, hon har aldrig gjort något dumt men kan stänga av och stanna eller så älgar hon på i hundranittio. Din fick fina procent också, skötte sig exemplariskt! Så grattis till dig med!Grattis @Fenestra, superroligt! Jättefin häst och jättefin placeringJag är nöjd med min lilla Diva, inget nytt under solen att hon gärna dyker, tyvärr var hon dessutom extremt trött för dagen och hade kunnat bättre, men som sagt, 72,4 är jag helnöjd med
Säkert ingen som kommer ihåg den här lilla Ove...
På bilden är han visserligen bara 1,5 år men såhär ser han ut nu för tiden (han såldes som sagt i våras till beridaren och det är även hon som sitter på)
Klart man kommer ihåg "lilla" ove! Kul att få en uppdatering och att han har de bra hos nya ägaren, super fin är han ju! Men han har inte bleknat så mycket än tycker jag, riktigt snygg skimmel.
Sitter gårdsvakt just nu till ägaren av dagens 2:a på treårschampionatet! Heja heja
Har med mig min lille skrutt hit och har fotat lite då omgivningarna är så tjusiga