Sv: 12rna - del 2
Nu när mammahäst slipper lida längre med sitt onda ben, så har lille Melwin blivit jättehalt!
Lite tråkigt att det inte kan gå lätt nån gång! Antar att det är en hovböld.. Han kan knappt stödja på benet och är rejält svullen.. Blir att stå inne imon, och ringa ut hovslagaren..
Tråkigt att få börja sitt liv med boxvila å ha ont.. Han är ju bara 9 månader.. Lagom dystert inlägg jag vet!
så tråkigt!
Men de små har en förmåga att läka det mesta så jag håller tummarna för er.
Är han svullen i hela benet?
KL.
Kul att det blivit lite liv i tråden!
Mettan Hollie kan vara ensam i boxen, verkar inte bryr sig nämnvärt att inga andra hästar är inne. Hon är så trygg i sig själv denna lilla dam!
Emor Så kan det säkert vara, men ofta finns det något man kan uppdatera om
Grandezza jättefin är hon! Härliga bilder!
Neverinmyfoot Jo enformigt är ett bra ordval, det bli minst sagt enformigt med bara en massa bilder på min unge
men verkar ju dock som många uppskattar det iaf, puh!
Angående humörförändringar, så tycker jag att Hollie är den hon alltid har varit ännu, mysig och oerhört snäll! Lite bånglig ibland men har verkligen ett toppentemperament!
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har sett henne stryka öronen bakåt eller någon antydan till att sparkas. Vare sig till människor eller andra djur. Man kan röra henne överallt utan att hon bryr sig.
Hon är också den typen som gärna gnäggar på mig och kommer tillmötes
Vi får väl se när den första brunsten kommer om det håller i sig..
Storebror var riktigt bråkig som liten så jag är tacksam över att slippa den biten igen.