12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Frambenen kommer ikapp förr eller senare :D (hoppas vi i alla fall :rofl:)
Söt är hon i alla fall alltid, och snygg om man blundar för frambenen just nu då ;)

Vad skönt att höra!

Charmiga Storm! Vilken härlig bildserie:love: Ska kanske ta fram bollen och se vad Silhouette tycker om den nu. Hon känns lite rastlös. På lördag åker vi och tittar på ett litet shettissto. 12a den också! Känns som att vi behöver ha en till i flocken. Tror ni att de kan funka tillsammans? Jag bara tänker så att Silhouette inte blir för hårdhänt mot den lilla. Vad tror ni?:idea:

Agony och Tiinis: Vilka vackra varelser, båda två:love::love:

Wiiiiii, nu är min bäbis hemma och trygg.. Funkade bra med gamlingen först, men sedan vart de flippet på honom, vene vad de är med honom så vi bytte ut honom mot unghästen ist och nu är de båda minstingarna bästisar, så det känns trotts allt bra :)
Så här ser plutten ut;

DSC_0017_zpseef647ac.jpg

DSC_0039_zpsea009844.jpg

Nu är det snart 2000 inlägg i denna tråd så därför låser jag den.

Starta gärna en ny tråd.

Görel - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 522
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 146
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 657
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar