12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

554389_580283511985158_472196472_n.jpg

424052_580283198651856_535158192_n.jpg

Lilltrollet fastnade på bild

321490_580537708626909_1580982029_n.jpg

75065_580538295293517_1247195791_n.jpg

Här är min lurviga Maiden.
Blir inte så spännande bilder när hästarna mest sover och äter hela dagarna:D

Hon har nu lärt sig att bli kvar själv ute i hagen och sist ut från stallet också! Hon gnäggar nån gång, står sen snällt och väntar:love:

Jo hon åkte med den gula och den röda och jag med min röda. Vad himla kul! Nästa gång om tre veckor. :)

Var dock inte dit i måndags då det ju blev så kallt igen. Blir nån dag framöver. :)

Får se om vi kan hänga på då, jag får dra med mig vårat släp om Ann-Sofie tänker ta med bägge sina.

Måste nog snart dra med mig mitt gamla sto dit, hon är misstänkt tjock om magen:angel: Fy tusan, tänk om hon är dräktigt trots att hon konstaterats inte vara det... hon har uträknad foderstat på analyserat hö, hon är 17 år, blank och fin i pälsen, rids regelbundet och så en jättemage på det.... hoppas att hon bara fått tantmage på gamla dar och att hon bara behöver ridas lite mer.... inte helt enl planerna att stå där med ett föl, en gammal häst och så en 1 åring till sommaren :crazy:

Här är det någon som är aktiv med kameran i alla fall! Alltid roligt att se bilder på Hollie. :)

Måste ju fota för att lära sig! Jag tar ju bilder av annat än hästar också, men de visas ju inte i detta forum :)

Men jag funderar på att hålla en lägre profil här ett tag, åtminstonde vad gäller bilder.

För min del får du gärna lägga in mer bilder, vore tråkigt om det blev ännu mindre bilder i tråden.

Hoppas inte att du försvinner!

Tack snällt sagt!
nej försvinna ska jag inte, är alldeles för nyfiken på hur det går för alla bebisar! ;)

Tycker annars som du, det är dåligt tryck i tråden ibland och dåligt med bilder, en del lägger bara ut ett inlägg utan att bemöda sig att lägga en kommentar hos föregående. En kommentar behöver inte alltid vara "åh vad söt" eller "åh så rolig" utan kan innehålla relevanta frågor, tips osv och således ta upp olika intressanta ämnen att diskutera rörande våra 12:or.

Så tycker jag :)

Nej det kan jag hålla med om och det är väldigt synd!

Jag personligen tycker man kan få många bra ideer och tips att hämta i många fall när det hålls en trevlig ton.. jag menar vi sitter ju alla i samma båt härinne mer eller mindre och vill väl alla (hoppas jag) våra bebisars bästa!

Tror inte egentligen att hon blivit mörkare, solen luras nog lite. Men jag tror hon kommer att bli ganska mörk. Hon är väldigt mörk runt ögonen. Det skall bli spännande att se hur hon kommer att se ut när björnpälsen försvinner;) Hon har i alla fall inte alls samma färg som sin mamma som är mkt gulare i färgen.

Charlottee tycker inte heller du skall sluta att lägga in bilder, det är så kul att se alla bilder även om jag inte själv är jätteflitig på att vare sig skriva eller lägga in egna bilder.

Klart du ska fortsätta med bilder, så kan klantskallar som jag, som inte får fram några bilder fortsätta så:D

Ironwill: Hon verkar ju ha fått en hel del från honom, har hon inte lika höga bakstrumpor oxå? Eller har pappan det med?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 522
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 146
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 659
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar