12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Är det fel att nu redan vilja shoppa åt sin häst? :love:

haha det är inte alls fel.. kanske onödigt.. men absolut inte fel :D

Jag tittar på saker åt både 11;an och 12;an.. olika nyanser av fux som dom är börjar jag fundera kring passande färg på lädret.. ganska korkat men väldigt roligt!

Speciellt när 11;an är sjuk.. chansen att få se honom vuxen är väl inte alltför stor.. men drömma kan man ju alltid göra ;)

Hon var ju såhär putteliten. :)

i_will_carry_you_now_by_eldfuxen-d5ofco7.jpg

och DÄR kom jag på vem du påmint mig om på tidigare bilder!

images

Jag är lite allergisk mot ljust läder. Tycker det är snyggast om färgen matchar med sadeln och en ljusbrun sadel är ofta hiskelig tycker jag.

Men det finns så många val med spännen, lack och detaljer nu att ett mörkbrunt inte behöver vara tråkigt.

KL

Liten bild på mina små (eller inte så små längre) I mitten står 1 1/2 åriga Blingh Blingh. På sidorna Rindi och Appe:love:

301094_353098218121536_1939392692_n.jpg

Jag är lite allergisk mot ljust läder. Tycker det är snyggast om färgen matchar med sadeln och en ljusbrun sadel är ofta hiskelig tycker jag.

Men det finns så många val med spännen, lack och detaljer nu att ett mörkbrunt inte behöver vara tråkigt.

Jo du har rätt om ljusbrun sadel.. så långt tänkte jag inte.

Zolero har ju en lite ljusare brun lädergrimma, tycker den var snygg på honom dock :)

Garbo
Vilka fina ungar!
Visst var det väl Rausing, Lingh och Ampere deras fäder? Hoppas inte minnet sviker mig nu :o

Hon är en sötnos, lilla Rindi:love: Hon är nog den som jag vill behålla faktiskt, men man vet ju aldrig, har liiite för många hästar just nu;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 523
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 662
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård