Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom ska få komma till mitt stall
Åh jag är så glad, nya ägare till stoet tyckte det var en bra ide.
Och jag får hålla koll på min lilla skrutta själv, åh så skönt det ska bli att slippa oroa sig om dom blir skötta på rätt sätt.
IronWill usch jag vet frustrationen! Hoppas du fått ordning på bilen nu dock
KL.
Just nu jobbar vi med stallägarens 3åring igen som vilat sedan treårs (snart 4) och just denna är efter samma pappa som Hollie, så är ju jättekul för mig att se. Den är väldigt trevlig på mångavis så kan ju bara hoppas att min fröken följer samma fotspår
Storm har vuxit som tusan sedan hon avvänjningen. Speciellt vacker är man ju inte när man fyller 7 månader om 10 dagar, men
hur mycket behöver jag oroa mig för bakkotorna?
Liten prickig och stor prickig. (Stor prickig är ska föla i mars. )
Jo, under allt fluff och fett finns nog en fin liten häst. Hon har stulit alla barns hjärtan här på gården och blir ständigt beundrad till sin stora förtjusning.
japp hon växer galet mkt och vi har koll på hennes foderstat.. men ändå.. kan ju vara så att jag behöver vänja av henne sin mor tidigare planerat enligt vet.
Trädgård & Växter Allting är ju relativt... :) Jag jämför med ett gammalt köksavlopp som vi hade på vår tomt (vi hade kommunalt vatten och avlopp) och ett...
Hästhantering Även om hästen är 'cool' så kan det kosta mentalt för dem. Och det är detta som längre sammanhängande vilor är till för atr kompensera...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.