12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Usch så tråkigt att höra! :(
Du har i alla fall gett henne chansen att bli bra och varit en fantastisk matte åt Stella!
Stor kram!

Tack så mycket alla.

Hon slipper lida nu, min finaste vän. Jag saknar henne redan något enorm,
det känns inte verkligt att hon är borta och att vi finns kvar här utan henne.

Storm verkar ta det hela bäst. Jag la in mycket silage i boxen till henne när jag åkte och nu var nästan allt slut vid kvällsfodringen,
så hon har inte slutat äta i alla fall.

Imorgon ska hon få gå ut med ett avelssto som är dräktigt och som brukar vara snäll.
Dom står i boxarna bredvid varandra nu i ett eget stall på gården.

Gud va tragiskt, skickar många varma tröstkramar :cry:.
Du har verkligen gjort allt och har varit underbart att ha fått följa dig och denna vackra ponny under dessa år. Hon får nu njuta av de evigt gröna ängarna efter en fin tid hos dig.

beklagar verkligen :cry: Här om dagen gick "min" bebis samma öde till mötes... det gör ont när man varit dem så nära så länge :(

2012 är ett skitår ... inte mindre än tre hästar (same en blivande stjärna) som jag känt har vandrat vidare redan... och nu Stella som jag beundrat på alla bilder och filmer.

Beklagar sorgen IW ... även om du har varit beredd på detta så är det ändå, i slutändan ... något fruktansvärt att behöva gå igenom.

Åh. :cry: Vet så väl hur det känns, jag är så ledsen för din skull. Du gjorde verkligen allt för henne. Massor med styrkekramar <3

Aven jag har foljt er i tysthet och hallt tummen for dig och fina Stella! Jag beklagar verkligen, hon var sa fantastiskt fin och tom min pojkvan som har noll intresse av hastar sneglade pa datorn varje gang en bild pa Stella dok upp.

Som du har kampat. Sander massor av styrka fran andra sidan Europa och onskar all lycka till med underbart fina Storm :love:

*KL*

Här är inte roligare nyheter. I morgon ringer vi nödslakten. O blir inte bättre alls och nu när de går in för stå skilt blir hon jättesvullen och halt.
Hullet är i alla fall lite bättre mot augusti/september (men hon äter ju för 3 hästar) men hon står inte längre knappt upp :( Så nu får hon smärtstillande och jag hoppas de ska komma fort.. Lägger upp en bild. Sen får folk anklaga mig bäst de vill men kan säga att skyll på den som betäckte henne förra året. För hon borde inte blivit betäckt, hon borde fått sova:

14397_10151180022259775_715708261_n.jpg

Har inte varit här inne på länge, kikade in och fick se vad som hänt Stella ... Vill skicka massor av styrkekramar, vet hur hemskt det är ....:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 523
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 668
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar