Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
varför mata med lusern om hon är tjock? Ge henne hö, du har väl jättebra sådant?
Hon ser inte speciellt tjock ut, på bilden står hon ju snett så magen sticker ut, jag kan få mitt spinkiga fullblod å se fet ut i rätt (fel) vinkel
Skapa inte problem som inte finns, du har väl nog trassligt som du har de med skador å hagvistelse osv
Som jag skrev jag försökte med lucern innan hon blev fet för att få i henne protein, för att få en högre kvot åt henne.
Men när hon vägrade äta det och ändå blev fet så slutade jag försöka med det. Men frågan är om hon får i sig för mycket MJ och för lite protein.
Att fölen ska vara runda vet jag, men feta föl kan väl aldrig vara bra? För fet är hon, ruskigt fet.
Lilla Trasan ja, han ser så pigg och käck ut! Trubbel (som han lär få heta efter dagens strapatser... ) har ett lite klokare uttryck.
Fast lilla Trassel är faktiskt rödskimmel, om än det inte riktigt syns för närvarande
Dom är båda två efter Johannesbergs Noble RS 451, och vad mammorna heter minns jag faktiskt inte Men passen är på g hem (dom hade inte kommit ännu) så jag kan återkomma då.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.