12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Jag tycker att hon ska vara stolt över sina långa öron. Små ludna öron är gulligt, men långa är mer uttrycksfulla!

Tackar :laugh: Men jag tror allt att din fölis knyckte den strumpan som min borde haft :cool: :p Superfint med så jämna strumpor på alla fyra!

Tackar å deras vägnar! Din lilla har ju verkligen kommit sig, vilken resa hon gjort!!

Och jag är inte ett dugg förvånad att hon testade positivt för gulanlaget ;) Tror att hon kommer få en härlig mörkare isabellfärg. Det blir fina kontraster mot den ljusa manen!

Hon är jättefin! :)

Melwin fick sitt pass idag! :) Stor kille nu ju! Däremot fick jag ett papper med, där det stod att hans DNA test inte va färdigt? Å att dom hade rätt å ta tillbaka passet om det visar ngt fel... E d ngt som alla får alla är det bara min lille? Jag har ju hela tiden skämtat om att han kanske har en fjordingpappa, med hans lite speciella färg.. ;) Hihi. Men nu blir man ju lite orolig att d kanske har blivit ngt fel?!?

Tack!:)

Jag fick också lappen där det stod att dom har rätt att återkalla passet om DNA analysen skulle visa fel. Men ingen tvekan om att det är en Highcruiser unge jag har!:angel:

Däremot ser det nu ut som Hollie har vit kronrand på ena fram iaf!!! Om det stämmer blir hennes pass ogitligt och jag måste betala för ett nytt.
Att ASVH skulle ha in papprena så snabbt i år... :cool:

+ Anestr

Hihi oki va bra! Då behöver inte vara orolig längre att jag lyckats korsa mitt hbl med en fjording längre! ;)

Hoppas verkligen inte att du behöver göra om passet! :(

Däremot ser det nu ut som Hollie har vit kronrand på ena fram iaf!!! Om det stämmer blir hennes pass ogitligt och jag måste betala för ett nytt.
Att ASVH skulle ha in papprena så snabbt i år... :cool:

Det är lite därför vi väntade med ID koll på min unge. Hon får nya tecken för var dag som går. :cool:

Och det är en lång resa kvar. Vi får ju se om Stella klarar sig, på måndag blir det nya plåtar på hovarna.
I värsta fall står jag ju med en moderslös liten Storm. :cry:

dee79- Vilka häftiga föl du fått :laugh:

Görel- Tack! Men det är uppladdningen till photobucket som tar en evighet :( Men jag visste inte att det gick att länka från facebook. Där går det mycket enklare att lägga upp bilder så så får jag göra hädanefter :banana:

Charlottee- Inte mycket slår ett par långa öron. Såå gulligt. Är det dessutom ett par "flapp-öron" som hänger och slänger när man rider så är jag helt såld :love:

Idag mätte jag ReVolt och han var ca 130 cm. Har ingen riktig mätsticka dock... Han blir 5 månader den 28 september. Det kanske blir lagom storlek på honom trots allt!

Fick tyvärr inte så bra, funkar inte med allt det gula inne i hallen..

riksf.JPG

riksf2.JPG

SV:

Näämen åååhh :love:

Nä, det är verkligen inte lätt, min vän försökte också blev mest suddigt! Vad roligt att se några bilder ändå! :D
Då fick du se när lilla snuttan gick iväg med mig så fint.. haah

Och det är en lång resa kvar. Vi får ju se om Stella klarar sig, på måndag blir det nya plåtar på hovarna.
I värsta fall står jag ju med en moderslös liten Storm. :cry:

Kommer att hålla tummar och tår för Stella på måndag!

Förresten, lilla Storm har snyggt arabstuk på svansen när hon lägger den över ryggen ;) :D

Jag hoppas att du har rätt igen ang. Stella! Vet inte om hon är mini eller ej längre, har ingen aning om hur stora
ridponnyföl brukar vara vid 4 månader. :p

Athena_arabians, Vi hoppas att plåtarna inte visar någon försämring i alla fall!

Storm har ju renrasiga araber i typ 6e eller 7e led. ;)

Det är lite därför vi väntade med ID koll på min unge. Hon får nya tecken för var dag som går. :cool:

Jag hade gärna väntat men ville ju komma undan billigare och både jag och id-kontrollanten var säkra på inget vitt fram vid tillfället :(

.. men jag är fortfarande inte hundra så avvaktar lite till.

Jealle
haha det återstår att se! Men jag hoppas mer på att öronen inte kommer fladdrar omkring ala dumbo!:o:D

Jag håller alla tummar och tår för att det går bra för Stella på måndag. Om inte så tror jag att Storm har en lysande framtid ändå, hon lär få allt hon behöver hos dig.

Vad fin hon är! Går från klarhet till klarhet, den lilla rultan :love: Tycker att det var bra att du bytte namn på henne, om sanningen ska fram.

Hoppas att det går vägen för Stella på måndag. Håller alt som hållas kan!

Hoppas det går bra för Stella på måndag, håller tummarna! :laugh:

KL

Imorgon blir det lite knoppning och frisering på lill-killen, han ska blir lite filmad och ska ta nya bilder för en ev.köpare som var intressarad av honom,men då hon bor en bra bit bort ville hon gärna först se en film på honom innan hon kommer ner, så nu ska han bli i fölvisnings-skick imorgon :D

Annars så kommer chip och ID-kontrollanten ut på måndag runt lunch tid, så att lillen kan få sitt pass ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 523
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 660
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg