Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härlig bild Idag tog jag in mammahäst själv från hagen och lämnade ReVolt i hagen med de andra fölen och deras mammor. Blev lite förvånade skrik när jag gick men i övrigt gick det superbra. När jag hade ställt upp henne i gången för att pyssla med henne så gick jag ut och spanade ut i hagen och då stod ReVolt med de andra fölen helt lugnt men spanade lite efter sin mamma. När jag tog ut mammahäst igen så kom han glatt galopperande men det var ingen direkt stress för någon av dem. Så SKÖNT! Jag bävar redan för avvänjningen som är om redan 1,5 månad...
Vad söta dom är!
Äntligen så kommer mina små odjurs nya grovfoder imorgon. Så nu ska liten få smaka silage för första gången.
Dock har hon bara fått två sprutor mot botulism så lite nojjig är jag allt. Tredje sprutan ska tas om två veckor.
Hon är ju så charmig
Nu börjar man ju ana pälsen undertill på henne
Hur hög är hon nu som 4 månaders? Silhouette fyller 4 mån på torsd Ska försöka komma ihåg att mäta henne då. Hon är en hel del cm högre bak än fram, så mycket är säkert iallafall