12:orna - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12:orna - del 2

Orion har nog varit min favvo bladn -12 hela tiden och denna film är ju bara för underbar ! han är verkligen fin ! Så mycket här kommer jag....

håller med övriga och instämmer i kören, han är jättefin din pojk!:d

..och den förra videon var ju för rolig :D jag känner igen det där från när jag hade förra årets unge (då ca 6 mån) lös på ridbanan och han hoppade ut.. och där stod jag kvar lika snopen :o

KL.

Hollie var väääldigt nyfiken på magen idag.. kunde bara inte sluta sniffa och mysa på den! Hon har ett hjärta av guld den här hästen:love:
426921_10151060063111344_1495905918_n.jpg

håller med övriga och instämmer i kören, han är jättefin din pojk!:d

..och den förra videon var ju för rolig :D jag känner igen det där från när jag hade förra årets unge (då ca 6 mån) lös på ridbanan och han hoppade ut.. och där stod jag kvar lika snopen :o
Tack! :laugh: Ja, lite snopen blir man, :D där står man så glatt o filmar och plötsligt försvinner pållen ur bild på ett sätt man inte riktigt tänkt sig. :crazy:

Vilken söt bild :D

Aladdin: Orion är riktigt fin :) Klar favorit hos mig bland 12orna.

Önskar jag lyckats fånga Hälge på bild när han hoppade muren ut ur hagen förut för jag var snopen med då :)

Hon är bara för söt :love: Men var hon hela 80 när hon föddes, hon såg ju jätte liten ut på videon och bilderna,men då var hon redan vid födsel större än mina 2 här hemma :o

Haha, Japp! Hon var 80 cm, även om hon ser mycket mindre ut än så. :o Men hon var extremt mager. Vägde ju bara 22 kg så det kan ju spela in.

Men gud vad rolig hon är ! Hon är verkligen fundersam över vad shettisen är för nånting, men hon ser ju inte direkt rädd ut. Och den stackars shettisen försöker låtsas att den inte blir förnärmad!

Vad STOR hon har blivit ! Det där kommer nog att gå bra !

Hon är en rolig liten häst. Det är inte mycket som egentligen skrämmer henne.
Hon tycker det är såå roligt att gå på promenader med mig och utforska världen. :D

Haha, Ja stackars Ramona (Shettisen.) hon tyckte det var jättemysigt med en i sin egen storlek och så ville skitungen inte ens hälsa :devil:.

Visst är det hopplöst, och aldrig har man kameran med när gångarterna är som bäst.

Han är jättesöt, vilken härlig bläs han har!

Fenestra, Ja men visst var hon bedårande när hon var en liten pluttis. :love: Min stallägare har fått stängsla om
massor av hagar bara för att hon var så liten. Hon gick ju bara under trådarna. :o

... men jag älskar uttrycket hos din Orion! :love: och som sagt, jag är ju inte expert men hoppet ut från hagen såg ju fint ut så jag antar att det är den framtida karriären :D
Tack! Ja, nu har han inget att skylla på när det gäller den framtida karriären!:D

Aladdin: Orion är riktigt fin :) Klar favorit hos mig bland 12orna.

Önskar jag lyckats fånga Hälge på bild när han hoppade muren ut ur hagen förut för jag var snopen med då :)

Tack! Ja, ibland har man tur att man hinner filma otygen, även om allt blev suddigt.:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Vad gör man när det känns omöjligt, jo man frågar Buke, hoppas på hjälp trots lite smålångt inlägg! :) Jag har fram tills för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
2 553
Senast: fjutten
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
87 522
Senast: Heulwen
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 147
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Gravid - 1år Ny tråd! Länk till gamla ----> här! Listan, den senaste jag hittade. November 22/11 vinkelina, första barnet, pojke (Gustav) född 5/12...
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
82 660
Senast: supersonic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar