Sv: 11rnas tråd del 4
Åååh vad roligt att läsa! Duktiga ni!
Fragile: Haha, jag riktigt ser det framför mig!
MattiZ: Men vad roligt att det börjar funka med longeringen!
tramp: Hoppas det inte är nåt allvarligt, ni skulle väl sikta på bruksprov egentligen?
Vimsan: Ser bara din borta-bild, men fina grå!!!
Kul att transportträningen gett så fina resultat!
Happyrider: Haha, ibland är det det lilla som gör det stora!
Sona: Shit vad pålle hoppar!
Ser ju kalasfint ut!
fia-lisa: Så himla fin han är...
Det är så förbannat jävla orättvist! Nu är det en hel grabbliga som får springa och leka tillsammans.
Vaktade av min fina farbor-Prins.
RebeccaJoli: Alldeles för många...
Quimero, Koronn, Zolero och nu Abbe...
Det kommer verkligen över en, alla minnen... Koronn skulle börjat ridas in nu om han funnits kvar. Jag drömmer fortfarande om min fina mjuka mule, min älskade lilla pussnäsa
KL
Idag har Balder tagit ett steg i rätt riktning igen! Duktig pålle drog båda draglinorna på en ute-tur utan problem!
Det hamnade fel ett par gånger när han gick på tvären och då fick han vackert reda ut det själv och kliva rätt - vilket han gjorde. Vi fortsätter träna på att stå still och låta mig slänga med tömmarna och greja utan att han ska bry sig - det går väldigt bra faktiskt! Sen har jag börjat försöka få honom att gå långsamt, man hinner ju tusan inte med i hans räser-skritt, framför allt inte i djupsnö! Han har börjat förstå det också, att man faktiskt kan gå avslappnat och inte måste pinna på i 190.
Gick en tur på ett skoterspår, en längre bit i djupsnö på en väg ovanför gården och sen hem och gick lite åttor på ridplanen bara för att verkligen känna på linorna. Duktig kille idag!