Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken duktig kille! Det är så roligt när träningen ger resultat! Såna där dörrar vill jag också ha, jag har bara såna där remmar bakom rumpan...
KL
Idag har Balder varit riktigt duktig! Tog en tömkörningstur såhär på em så det hann nästan bli mörkt innan vi kom hem igen. Började som vanligt i stallet med att dra tömmarna runt rumpan och fladdra med dem runt benen. Idag spände han sig ingenting! Ut på tur och fortsätta träna på att stå still vilket nu börjar sitta riktigt bra! Jag räknar ner från 10 eller 20 och fladdrar och flaxar med tömmarna, byter läge, går runt bakom honom osv innan han får gå. Han har börjat fatta vinken och står snällt still de flesta gångerna! Idag spände han sig heller ingenting när jag slängde med tömmarna!
Idag gick det bättre att låta tömmen glida ner längs sidorna. I början trippade han iväg snabbare, då bytte jag taktik och gick fram och ledde honom samtidigt som jag lät yttertömmen hänga ner runt rumpan när vi gick. Första stegen vart han paff och spände sig lite, sen slappnade han av och gick så snällt! Så nu känns det lite bättre, duktig pålle idag!
Fin rumpa från sist vi var ute
Sötnäsa när vi kommit hem idag! Han fick prova ha nosgrimma för första gången, tyckte han blev så söt!
Skönt att få ett bra pass Man behöver verkligen dem!
kl
Nu är det bara 1 vecka kvar tills min hingst åker på inridning! Är så nyfiken på hur han är under ryttare så jag håller på att sprängas Längtar till att få sitta upp
Det förstår jag, han ser riktigt fin ut.. Vem var han efter nu igen? (jag vet, jag har frågat 100 ggr tidigare)
Inget roligt klinikbesök, Abbes dagar är räknade och mitt hjärta krossat. Återkommer när jag lugnat mig.
Inget roligt klinikbesök, Abbes dagar är räknade och mitt hjärta krossat. Återkommer när jag lugnat mig.