N
NearlyBrainlessAmie
Sv: 100 starter eller mer?
Vann inte Sharon Rose sin 100:ade start för några veckor sen?
Vann inte Sharon Rose sin 100:ade start för några veckor sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NearlyBrainlessAmie skrev:Vann inte Sharon Rose sin 100:ade start för några veckor sen?
Ninniw skrev:*kollar upp i SM-programmet slängt bredvid datorn*
Tamefaan, det gjorde hon! Det var ju jag själv som red, pinsamt att missa det!
Korpen_ skrev:Du verkar ju inte ha ett hästminne precis
Korpen_ skrev:samma häst hehe. Henrik Engblom hehe var fasiken jäkligt kul att se honom när Sharon vann. Stod där med ett brett flin och hela kittet själv verkar han ju bara förlora med den hästen
Jo det e kul att hon e skolhäst, men har jag förstått Henke rätt så går det inte att låta eleverna cantra henne för, jo just det, hon bara drar järnet…NearlyBrainlessAmie skrev:lite småcoolt att hon går som "skolhäst" på strömsholm.. vi skenade runt lite med henne på träningsbanan i påskas, haha..
Ninniw skrev:Jo det e kul att hon e skolhäst, men har jag förstått Henke rätt så går det inte att låta eleverna cantra henne för, jo just det, hon bara drar järnet…
Ninniw skrev:Äää… såg du Henke så var han ingenting mot Caroline Malmborg… De hade en häst som de vill ett jag skulle rida i SM, men eftersom jag inte har ridit så mycket på ett par år så var jag inte inkvalad. Jag hade bara dendär dagen på mig att hinna kvala in, men Caroline tyckte att jag borde ha chans med vår egen två åring Missil, så bra som hon hade gått i Kvalet. Hon gick dock riktigt dåligt, så Caroline var desperat inför amatöret. När jag sedan van med Sharron var hon ungefär lika glad som Henke med familj OCH dåvarande+ före detta ryttare från Strömsholm!! Hahah, jag kom helt av mig när jag såg henne stå o hoppa utanför vinnarcirkeln… Det är trevligt att känna sig uppskattad någon gång ibland…
Lassie stod dock med någon form av lyfangit eller något annat skumt svullet ben lagom till SM för amatörer, men då fick jag ju rida Sharron igen så det var ok… Hoppas att Lassie inte drar på sig något mer till den 22a…
Jo det e kul att hon e skolhäst, men har jag förstått Henke rätt så går det inte att låta eleverna cantra henne för, jo just det, hon bara drar järnet…
Korpen_ skrev:Hurrå tycker du att Malmborgs hästar är jobbiga?