Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Ghaaa,vad jobbigt det vart för mig nu... Vi hämtade ju en ny hösilagebal i går,i dag när jag öppnade den så kändes den JÄTTEblöt.... Har kikat men inte sett något konstigt,luktar dock väldigt mycket hösilage,förra balen var ju ganska torr så det var inte riktigt silagelukt på den,plus att den såg nästan gulgrönare ut,den här är mer "brungrön"... Nu känner man nästan silagelukt mer än stalllukt av kläderna jag hade på mig i stallet i dag...Vet inte om jag vågar ge av den? Har inte varit något hål på plasten så vitt vi kunde se när vi hämtade den,men känns ju konstigt att den är så här blöt...
Korven har ju nyss blivit helt bra i magen igen,så vet inte om jag vågar utmana ödet... OM den skulle vara dålig vill säga. Jag har ju alltid fodrat med enbart hö under mina 15 år som hästägare,så jag har ingen aning om det är "normalt" att hösilaget blir mörkare om det är blötare,eller är hela balen förstörd?