Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God jul på mig...
Har varit ute i våra mörka skogar sedan strax efter fyra och letat hästar då enbart en häst stod kvar i hagarna vid intaget. Min mammahäst stod kvar trots att staketet var nermejat. Även fölungarnas hage var demolerad och inga fölungar eller den andra mammahästen fanns att finna. Så nu har vi fyra hästar lösa utomhus.
Några har följt deras spår till fots så långt som möjligt och vissa har kört runt och letat kring där de kan tänkas vara efter vad spåren tyder på. Nu är alla utpumpade efter allt pulsande så nu blir det några få timmars försök till sömn innan jag åter ska upp och ut och leta, denna gången till häst och fots.
En grannes hästar hade tydligen blivit jätteskraja för något lite tidigare så det kan vara så att de dragit för att de blivit rädda. Hur som helst vill jag ha hem min bebis.
Sorry om det blev lite oorganiserat, behövde bara få tänka lite och varva ner så jag kanske kan få några timmar sömn så man orkar imorgon också.