Sv: 08:orna!

Kl
Kanske dags att sätta in några bilder på Rapp Stjernen.

31990494.jpg

31970347.jpg

31970348.jpg

Igår pratade vi med Dominos tränare. Han skulle träna i ca 1,5 månad nu, sedan är planen att han ska ut i lite större lopp under säsongen. De tror att det finns mycket utveckling kvar i honom. Kul, och vi hoppas att de har rätt! :D

Kval för våran lilla fuxmärr On track Hilda imorgon på romme. Hoppas o tror att det ska gå bra. :) Nästa vecka startar On track Piraten... ska bli otroligt spännande då det ju finns rätt höga förväntningar på honom. ;). Blivit lite av en "snackhäst" så har en del att bevisa nu. :D

Alfas Diamond blev femma i Zoogins treåringspris igår, efter en resa i dödens.
Bättre lycka nästa gång hoppas vi!

Levde upp till förväntningarna.... Krossade motståndet den tunga vägen. En påkörning 300 kvar räckte inte för att fälla honom. :banana:

Da Vinci blev struken pga mugg, så nu får vi se när debuten blir istället.
Diamond blev trea och har nu tjänat 192 000.

Inte dåligt ! Piraten blev generad till g o kom 3a. Örjan lät honom bara springa med sa han. Gick ändå 16.5 1800m, så blir nog bra det här med. :-) Hilda kvalade också på 22.9 och kommer väl ut om en månad. Nu börjar det roliga... :-)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 254
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama