Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom det finns en tråd om treårstest kan man skriva det där istället. Dessutom är det många som skriver samma saker både i denna tråd och i den om testen.
De som inte matchar sina treåringar för testet ska också ha någonstans att skriva om sina hästar som för stunden inte har samma utbildningsmål som de som ska visas på testet.
/moderatorn
Eftersom det finns en tråd om treårstest kan man skriva det där istället. Dessutom är det många som skriver samma saker både i denna tråd och i den om testen.
De som inte matchar sina treåringar för testet ska också ha någonstans att skriva om sina hästar som för stunden inte har samma utbildningsmål som de som ska visas på testet./moderatorn
Konjack är nu så gott som såld... Han kommer få det SUPER hos sina nya ägare, åker i början av juni om allt går som det ska. Jag är faktiskt nöjd med att sälja honom nu när jag hittade ett så bra hem, men såklart kommer jag gråta ögonen ur mig den dagen han åker ändå...
Jag förstår beslutet, men måste ändå instämma med Sar mfl. Det har väl inte stött på problem att skriva om allt.Men det gör de ju här!