Sv: 08rna del 5
Ja hon är riktigt söt och hon bryr sig inte alls i när jag kommer i hagen och går fram, klappar och hälsar på henne. Utan hon sover vidare
Min pilutta!!
För övrigt så fick min kära flicka en lillasyster här om natten, har inte varit ut och kikat på henne ännu så det ska jag göra i dagarna, hon har en till lilla syster som blir 2år nu också och henne har jag inte sett på bra länge heller.
Nu har jag iaf köpt hem två ryktstenar också, dom är betydligt mjukare så nu jädrar ska det "borstas", hon är så ful i ansiktet ju
hehe
Tunn har hon blivit också, skymta revbenen idag när jag kom och det gillar jag INTE. Ändå känner man knappt dom när man klappar/smeker henne.
Hon kanske har kommit i växtfras igen också, så det är väl och mata på med mat som gäller.
Delen av hagen dom går i nu är den dom mest gått i hela vintern (där dom legat och stått och hängt) så där växer det tyvärr inte mycket gräs nu.
Men ska i helgen köpa hem lite tråd och stolp och försöka få upp lilla hagen jag får hyra av min kompis som är bonde, är det OK och släppa ut dom utan vindskydd nu eller hur är det?