Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sån härlig dressyrhals hon börjar få! Börjar bli ett litet muskelknippe Snyggt....och ett par till bara för att jag tycker hon är så fin
Snygg sadel! Jag har ju lärt mig att älska min Passier och vet ju hur du gillar din andra så verkar det ok så go for it! Hur ligger den utan pad?
@Fiorano Påwnien börjar bli himla snygg! Svårt att se på bilder hur helheten var, på vissa bilder ser hon ut som en miljon i uppförsbacke o på andra så ligger hon i framstupa sidoläge.... Roligt iaf att det går bra för er.
@Marvin Om hon inte är halt av såret behöver du nog inte bekymra dig så mycket. Hade ett likadant på min gamla häst, jag såg ut så här: när jag såg det men han var helt obekymrad. När det läkt ett tag kunde man klippa bort fliken och sen läkte resten raskt ihop. Jag är lite mot strömmen men tycker inte du ska ha bandage på det om hon inte går i jättelerig hage.
@sommarminne supersnygg sadel! Ser ut att ligga i fin balans. Blir avis på alla som har så fina sadlar. Min är så ful men finns ingen anledning att byta när hästen trivs.
@Marvin skulle inte heller bry mig så mycket om hon inte gör det. Skulle inte heller ha bandage utan tvätta varje dag och hålla rent. När Divan hade sitt mastodontsår förra sommaren tyckte veterinären att hon absolut inte skulle ha bandage. Trots flugor.