Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin Av erfarenhet så är det inte alls säkert att en sadel som ser ut att ligga perfekt är den som hästen går bäst i. Om du dessutom blir mindre klämmig är nog en sån sadel mer att föredra även för hästen.
Igår hade vi lite galoppträning på ängarna, och jag passade på att testa min nya pryl som gör mobiltelefonen till en actionkamera. Kvaliteten blir ju lite sådär, speciellt när man laddat upp den på tuben, får fortsätta pyssla lite med det.
Ganska häftigt blev det ändå.
Filmen är från tredje intervallen, så vi börjar bli lite matta bägge två. Dax för mig att ta tag i joggandet igen, det har fallit bort nu under senare delen av våren.
Men gud så häftigt. Jag som älskar öronbilder blir helt salig. En öronfilm. Och vilken otroligt härlig ridslingaIgår hade vi lite galoppträning på ängarna, och jag passade på att testa min nya pryl som gör mobiltelefonen till en actionkamera. Kvaliteten blir ju lite sådär, speciellt när man laddat upp den på tuben, får fortsätta pyssla lite med det.
Filmen är från tredje intervallen, så vi börjar bli lite matta bägge två. Dax för mig att ta tag i joggandet igen, det har fallit bort nu under senare delen av våren.
Igår hade vi lite galoppträning på ängarna, och jag passade på att testa min nya pryl som gör mobiltelefonen till en actionkamera. Kvaliteten blir ju lite sådär, speciellt när man laddat upp den på tuben, får fortsätta pyssla lite med det.
@Fiorano Kul! Såg att du fått en 1a i Equipe så jag undrade vad som hade hänt. Och ja jag stalkar dig och får notiser när du ridit
Vi hade bakluckeloppis idag. Massa säljare med superfina grejer. Sprengerbett för halva priset, OS pannband för halva priset osv. Tyvärr kom det väldigt lite köpare. Var nog för bra väder
Jag kapade nog bäst. Håll i er nu.... ett set med vita typ oanvända Veredus Piaffe Revo skydd (kostar ord. 1499 kr per par man kan hitta lite billigare ibland) samt en Lister Star clipper maskin (nypris 3400-3700kr) med nyslipade skär OCH helt nya skär som bara de kostar 600 kr (prislapp satt kvar) för totalt 2500 kr. Jag tror jag smäller av hahahaha
Divan fick hoppa lite sen. Det tar sig teknikmässigt fram
Man kan även hoppa med bommen framför sig
Dagens ritt