Sv: -07-ornas 15e tråd!
Ja eller hur.. jag minns ju särskilt hur alla fantasimonster försvann under dressyrprovet hahahaha
Härligt med beccahästen och underbar lösdrift.. läste om ditt föl, otacksamma jävel som hoppar ut ifrån en sådan underbar hage.. dom flesta hoppar ut från en tråkig hage men fölet kan ju inte få det bättre!!
FT-hästen var (är) ett klassiskt exempel på en spooky häst. Hon tittar på precis allting även om där inte är något att titta på. Om jag blev arg så blev det 10 resor värre så det bästa var att strunta i henne och rida på de platser som hon var nöjd på. Bortsett från sitt spookande så är hon en modig, utomordentlig häst som älskar att tävla. När hon ställdes inför de distraktioner som en tävling innebar så försvann alla "fantasi-monster".
Ja eller hur.. jag minns ju särskilt hur alla fantasimonster försvann under dressyrprovet hahahaha
Härligt med beccahästen och underbar lösdrift.. läste om ditt föl, otacksamma jävel som hoppar ut ifrån en sådan underbar hage.. dom flesta hoppar ut från en tråkig hage men fölet kan ju inte få det bättre!!