Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är 17 tum, +1,5, normal kåpa med brunt pinerolo-skinn. Bossa 4, från 2012. Inte så mkt använd.@Amanda_F Vad är det för storlek på din CC? Säte, kåpa och vidd?
@Fiorano är experten men jag skulle nog säga CC ändå... Det verkar finnas en del sånna till salu så någon borde du kunna hitta och prova.@Amanda_F hästen har rak rygg som sluttar ngt marginellt upp mot länden i stående vilande läge exteriört men blir helt rak under arbete , och som sagt är det bogbladen och den höga långa manken som är den största aspekten i kombo med att det är jag som ryttare som vill ha en sadel som passar mig bättre som ryttare . Nuvarande sadel passar i sig hästen i sak ...
[] skulle säga att lösningen på 99% av problemen man har i ridningen är för lite innerskänkel och yttertygel
Typ ja ! Fast de borde ringa och headhunta telefonvägen i det läge de tydligen befinner sig i för att få kontakt kan jag tycka .Helt OT nu men jag nämnde tidigare att jag kring midsommar blev kontaktad av en arbetsgivare i min grannkommun ang ett jobb. Jag var där och gjorde reklam för mig för 1-2 år sedan då jag ville flytta hemåt. Nu hade de en tjänst på G osv. Jag svarade då att jag nu flyttat och har jobb här och att det skulle kännas lite för tätt inpå att söka mig vidare redan nu. Men att jag givetvis var smickrad av att de hörde av sig osv.
Jag fick då svar att de ansåg att jag skulle passa bra hos dem och uppmanade mig att söka ändå. Nu har ansökningstiden gått ut och jag sökte inte, eftersom jag köpt hus och har stall osv som fungerar bra här. Jag vill inte pendla 1 tim enkel väg och bor redan i den bästa/minst dåliga hästkommunen här uppe.
Så, idag hade jag ett mejl i min inbox. Att man hade hoppats på att se min ansökan i högen, och att jag skulle höra av mig om det var intressant eftersom det inte var för sent. Väldigt smickrande Är det nu man ska ringa dit och säga att man tar jobbet för 5000 kr mer i månaden?
Ush så tråkiga arbetskamrater du verkar ha. Det hade väl varit kul med ett nytt jobb? fast kanske lite opraktiskt nu med hus osv.@mackan i vilket fall är jag då inte bortskämd med att bli uppvaktad av arbetsgivare på det här sättet. Mitt nuvarande jobb fick jag utan ansökan per telefon med den högsta ingångslönen i företagshistorien. Det känns som flyt och jag deltar inte i jantelandet utan känner mig faktiskt stolt över det. Det ger mig kraft att tänka på när bittra gubbar spyr galla i min vardag.