Sv: 04rnas tråd!
Usch va jobbigt! Bara att vänta och se vad det kan vara och höra vad vet. säger. Men det är inte kul fy...
*kl*
Igår red jag ut igen och det gick bra. Hade sällskap av mor och sambo på marken. Fast först gick det ju inte bra som vanligt...
Men som sagt så börjar hon ändra mönstret. Visst hon går fortfarande och spänner sig och "tänker" bocka hela tiden i början men kommer inte iväg men nu stannar hon ju istället hela tiden och sen försöker bocka när jag jobbat ett tag på att få fram henne Jag har supersvårt att rubba henne men nu får inte sambon hjälpa mig längre utan jag väntar ut henne och tillslut så går det. Sen efter ett tag går det bra och då kan jag rida iväg. Men hon har även börjat stå emot när jag ska sätta igång i trav, fick bara till några igångsättningar, sen slog hon av. Lyssnar inte för skänkeln...
Alltså jag tycker att det är superkul att vara igång men jag fattar verkligen inte varför hon inte accepterar mig. Fortfarande, ett år efter att jag satt in henne så handlar i pricip all ridning om att hon ska acceptera mig...
Har ni nån ide, hur skulle ni göra med henne!
Jag har alltså ALDRIG ramlat av när hon bockat iväg så hon sluppit arbetet och jag har ALDRIG slutat och låtit henne vara så hon har "vunnit" på det sättet... Hon gör mig verkligen förbryllad min lilla dam
Men men, min lilla älskling är hon endå
Några bilder från igår