Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det fungerar!
Mycket fin pålle! tycker om modellen på den Kul att se Rotspon avkommor, verkar inte vara så vanligt, om jag nångång ska betäcka flamsan så vill jag ha Rotspon till pappa
EHME: Tur för dig då (inte ett dugg avundsjuk... )
Så fin hon är! Det var riktigt snyggt träns måste jag säga - jag som annars är mest för svart(och vitt då såklart=P ) en riktigt snygg färg på henne. Fast hon ser ut att vara en sån där "tur-häst" som kan bära alla möjliga färger - så det blir snyggt!
Bara liiite avundsjuk säger jag med min fux som inte vill passa i så många färger - bara de "vanliga & tråkiga"
Distans nästa eller?
Haha ja hon passar bra i mycket! Det är ett distansträns i plast, så att säga. Mjukt och underbart Var premiärtur för det idag. Och padden till sadeln är lika röd, ska bara tvätta den först
och du har gissat rätt.... blivande distansstjärna! Och hon har några fördelar. Markbunden gång, så man blir inte sjösjuk. Sen har hon väldigt lätt för sig i traven och testade på den lite idag - det kan gå undan
Tack
Jag är jättenöjd med henne. Köpte henne som 1-åring. Hon är importerad från Tyskland. Rotspon kanske är vanligare där.
Nu efter fölningen är hon inte riktigt lika fin
haha ja precis
idag lyckades flamsan med konstycket att bocka och kicka så pass att hon rispade upp två revor på insidan av skenbenet bak... suck (höga strykkappor hädanefter...)
Jättefin häst! Och din nya med Chili!!
Har precis kommit hem efter en resa neråt landet, var förbi Ullared och shoppade grejer, självklart massor till hästen.. Lyckades fynda till mig tre par ridbyxor, och det var i sista minuten, för jag har bara ett par kvar, och alla vet ju hur fläckiga av olja och annat de blir efter ett tag.. Men nu kan jag då alltså bli lite snygg igen... As if!! Moahahahaha!
Ska ut o kika på min lilla pussgurka i hagen i morgon, men jag har blivit uppdaterad om att han mår toppen, trots att jag varit borta..
Haha, som tur är så är ju traven den viktigaste gångarten i distans man galopperar inte lika mkt som man travar. *tur för oss*
aida: Ja dessa ston alltså... jag tror min brunstar men är inte säker. Hon är rätt tjurig på pojkarna. Min nordsvensk stod mitt emot henne i stallgången igår och de ville nosa. Han med öronen framåt, hon bet honom i mulen med världens argaste blick Sen backade hon och gav blanka fan i honom, medan han suktade efter henne, haha.
jag har oxå en -04, efter en icke godkänd hingst ue Falleur-Gaston-Jumper-Cosmos xx
här är en bild med sitt nya fina träns: (spana in katten i bakgrunden )
han är 160 cm hög (helt lagom till mig, kan hoppa upp på honom utan att använda pallen )
Är inte anmäld till championatet, har ej hunnit rida honom så mkt som jag hade velat. Har ingen brådska med honom, har ägt honom sen han var 5 månader gammal. Är hur snäll och mysig som helst inget ont i honom.
Igår red jag honom lite lätt i ena hagen, har ej suttit på honom på en månad (han har haft lite sommarlov). Och tror ni att han brydde sig?! nä det var precis som om han har blivit riden regelbundet den senaste månaden!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Instämmer med @Sel . Ta hjälp av en tränare. Så viktigt att det blir rätt från början, både för ponnyn och barnet. Speciellt om du själv...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.