T
Tom Dooley
Sv: 04
rnas tråd version 3!
Instämmer helt med denne talare!
Instämmer helt med denne talare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte du att nåt kändes tokigt med Saga el brukar du konsultera kiropraktiker lite då o då i förebyggande syfte ? Själv har jag aldrig använt mig av något annat än veterinär när det har funnits behov. Är gift med naturvetenskapen personifierad så jag har nog "smittats" av hans starka anti mot alternativa behandlingsmetoder. Har dock blivit mer o mer intresserad o nyfiken på domIdag har en kiropraktor varit ut och kollat på Saga och det gick super bra! Allså jag var väldigt nöjd!
Han visade allt han gjorde och jag fick känna det han hittade så jag skulle förstå.
Hon var sned i bäckenet och när han visade så såg jag själv oxå!Men han knölade och grejade med henne och det blev sen bättre så förhoppningsvis kommer det vara bra nu eftersom hon inte har hunnit bli så muskel biffig än som lägger tillbaka det. Sen så hittade han även en kota som låg fel så hon fick lite akupunktur och sedan lite press på sig så att den också blev bättre. Han trodde att kotan och bäckenet kunde påverka det här att hon spänner sig så vi hoppas att det kommer bli bättre nu!
Jätte mycket beröm till dig som visade fram två hästar så bra.