Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja men det visste jag faktiskt - att hon inte var din egna... men jag skriver "din" iaf, hihi enklare så
Va kul!, får jag hålla tummarna för henne då! (och alla andra oxå här inne som ska gå kvalitén för den delen) Det kommer nog gå bra, hon är verkligen jättefin.
Jag tycker att det är väldigt bra att ta till sånt när hästarna börjar se så runda ut att de nästan sprängs.. Önskar att fler gjorde som du, speciellt i mina trakter..
den från globus.
Jag tycker den är kalas! har klätt den med fårskinnsludd över hela remmen som går över nacken. pålla verkar faktiskt tycka om den. har bara skrubbats av nån enstaka gång. kan beta rätt bra o dricka utan problem med den på. köpt från grandprix. Rekommenderar den!
Ska åka förbi Eko på vägen hem och se om de har nåt liknande! Måste ändå skaffa flughuva och flugspray. Vill ju gärna ha en munkorg som inte sätts fast i grimman, gillar inte att ha grimma i hagen.
Sitter hemma och laddar med Thai-mat från den lokala tjorren, så med en massa chili i magen ska nog dagens träning gå galant
Mamma har lovat att agera fotograf, så en film är att utlova! Dock ska vi nog inte kräva alltför mycket med tanke på att det är debuten i ny sadeln, enligt erfarenhet brukar nya sadlar vara lite hala, så vi får se om jag åker runt som en snorloska Som grädden på moset skall jag också inviga mina cavallo stövlar
kl.
Ginne : Superkul att ni är på gång igen, syns att hon tappat de mesta men ni är snart tillbaka i gammal god form
Calle har idag skuttat igenom två 1m banor felfritt och är alltså kvalad till semifinal i championatet
Nu återstår de o bestämma sig om herrn ska gå bara semifinal (strömsholm) eller om han ska få gå kvalitets (sundsvall bara 14 mil dit) för att ha en chans o direktkvala o gör han inte de så prova strömsholm.. klurigt.
Tur jag harlite tido fundera,
Nu ska han få träna och framförallt markarbete, öka o minska så han går o reglera bättre och sådär.
dock får han lite easy nu öve rhelgen för jag ska bort o tävla en annan kuse på meeting.
GRATTIS ännu en gång, så toppenbra ni är
Jag röstar på Strömsholm, för då kan även jag titta hihi
Och ja, hon har tappat allt tyvärr. Men nu har hon gått 3 dagar i skogen och hon bara älskar de!
Så behåller hon samma goda energi och inställning är vi snart tillbaka
Här kommer de utlovade filmerna, blev rätt mycket så får se om ni orkar se allt Gumman var så otroligt duktig så jag nästan gråter av glädje när jag tänker på det För det första var det första gången med ny sadel (därav min usla sits emellanåt), första gången jag satt ner på henne i traven, och första gången med dressyrstaket. Vill också tillägga att det bara är andra gången vi rider i ridhus/paddock sedan jag satt igång henne efter sommarvilan så hon är ett levande bevis på att man inte behöver varva runt dag efter dag i ridhus för att utvecklas
Här kommer det! Kom ihåg att trycka på "watch in high quality"!!
Åh vad fin hon är! Ser väldigt stabil ut (tittade bara på övergångsvideon dock). Blir väldigt avis... längtar tills min nya pålla är i lite bättre kondition, kommer väl lagom till jul Men längtar verkligen efter lite längre trav och galoppass.
Usch jag sitter här med världens jättebegär efter en unghingst. Tror jag nämnde honom på förra sidan... Det blir bara värre o värre! Drömmer om honom på nätterna
Han är lite över min prisklass dock. Men man vet aldrig... Det finns ju alltid banklån
Det är iaf en häst som skulle kunna gå riktigt långt, inom både dressyr och hoppning. Så han är definitivt värd pengarna. Haha jag är nog lite galen trots allt... Kan man inte bara hålla sig till sin 04?
Som vanligt jättefin!!
Och jag är som vanligt jätteavis!
I galoppfattningarna som misslyckas, prova att vrida dig mer utåt med överkroppen. Det ser ut som att du nog tynger ner lite innåt.
Efter att ha ridit in ett antal unghästar vet jag att redan vid första galoppen fattar alla unghästar rätt galopp om man sitter rätt med höfterna. Vid vänster galopp-vänster höft fram och höger höft bak. Lika så med hela överkroppen. Ella fattade båda galopperna från början. Har aldrig haft problem med det. Inte med andra unghästar heller, förutom att den ena galoppen så gott som alltid är svårare att hålla en längre stund beroende på om de är vänster eller högerhänta/hovade.
Och lite uppdatering om syster Ella, (som inte är i närheten så fin som Mrs Q's häst). Hon ska få behandling den 4/8. Jag vet inte vad MP är för något, kinesiolog eller nåt, men duktig är hon och jag känner många nöjda kunder till henne. Hon ska få klämma på Ella lite eftersom min magkänsla säger mig att hon har någon låsning i kroppen. Att hon haft det länge och att det verkligen inte blev bättre av omkullridningen.
Min går bara o äter gräs o blir rund om magen men det är hon värd nu. Hon är inte alls så stadig som din men har iofs varit skadad i vinter så hon är ordentligt riden i ca 6 mån.
Hon har varit galoppör tidigare o har inte fått lära sig något mer än att det är full fart frammåt som gäller, gärna med huvudet uppe bland stjärnorna .
Du vet väl att det inte dom sakerna man gjorde som man ångrar, det är dom man aldrig gjorde verklighet av ! Så har du ork, tid och möjlighet, Why not ?
Mrs Q Vad fin och balanserad din häst är. Förstår precis den där känslan av att vilja gråta av glädje när man känner att hästen har utvecklats. Min erfarenhet är att unghästar ofta tar ett steg i utvecklingen om dom har fått en liten paus.
Har inga bra ridbilder men en bild på Pompisen och hennes storasyster Premessa (som också är vår )kan jag bjuda på
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Jag råkade zappa förbi Efterlyst (ja jag är stofil och ser fortfarande på vanlig tv istället för streamingtjänster 😆) när de pratade om...
Hästmänniskan Jag tycker mycket handlar om halsens och ryggens längd.
En häst med kort hals känner jag mig större på än en med längre.
Hästens bredd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.