Sv: 04-ornas tråd edition 5
hade jag haft hälften så bra sits som du har så hade jag vart nöjd... ni är verkligen jätte duktiga!
hade jag haft hälften så bra sits som du har så hade jag vart nöjd... ni är verkligen jätte duktiga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så tråkigt!
Någon teori om varför det blivit så??
usch lider med dig! man blir ju så orolig för sin polle... skönt att det löste sig i alla fall!
*kl*
Jag och Dobby har inte haft någon trevlig helg...
Tömkörde i lördags och han var jätte duktig så vi gick lite längre än jag brukar... då fick han se något spöke och blev helt förvildad! Stack rätt ut på en åker med mig hängande efter i tömmen... fick tillslut tillbaka kontrollen och som tur var kom en tjej ifrån grannstallet till min undsättning för hon hade hört Dobbys frustande Han lugnade ner sig efter en stund och vi kunde skritta hem hyfsat sansade i alla fall...
Igår skulle vi lastträna då han inte vart så smidig att få in i transporten... han är helt orädd och går in halvvägs... men sen fryser han fast! tog 2 ½ timme innan vi fick in honom... mina händer är svullna idag någon som har nåt bra tips?
Lite beklagande svammel från mig...
Hovböld?
tiotiotio