04-ornas tråd edition 4!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04-ornas tråd edition 4!!

Visst är det väl så att Je Amadeus är död el åtminstonde tagen ur avel numera, el är jag helt ute o cyklar ?:bow:

Visst är det väl så att Je Amadeus är död el åtminstonde tagen ur avel numera, el är jag helt ute o cyklar ?:bow:

Oj om han e död så har jag missat det totalt. Har inte iheller hört något om att han är tagen ur aveln heller. Hmm får ta och kolla upp det.

Nix, inget av det stämmer, han lever i högönsklig välmåga och betäcker också.

Tackar o bockar för informationen.:bow::bow::bow: Avelsbiten med hingstar o sånt har inte varit intressant för mig förrän inköpet av Pompa. Dock etsar sig ju vissa hästar kvar i minnet bara för att de är så vackra. JE Amadeus är en sån och var en av de få araber jag kände till innan jag sas konverterade och blev :angel:"arabfreak"

kl

Idag var det återbesök hos kliniken för Peias del och vi fick äntligen ett gott besked efter huuur lång tid som helst!
Hon är FRISKFÖRKLARAD :banana: Fick bara akupunktur i ryggen för att bli lite mjuk i musklerna,
annars ingenting, varken på böjprov eller rönkt! Så underbart :D:D
Så nu ska hon vila i 4 dagar bara sen får vi börja träna, kan inte beskriva hur glad jag är just nu! ÄNTLIGEN!!
Så nu blir de nog uppdatering oftare från våran del ;):D hehe
20349594.jpg

Vad roligt! Hon är ju så fin :laugh: Skönt för dig att du kunnat hålla igång på den andra va? Hur går det för den förresten? :)

Ja, de känns underbart, äntligen :laugh:
Ja, det har varit bra för min del att ha 6åringen också, även bra för Peia. Jag har aldrig behövt stressa eller någonting
eller börjat förtidigt med Peia eftersom jag hela tiden har haft den andra!
Det går bra, hon är superfin just nu! Dock är hon ju tillsalu nu så vet inte hur länge hon blir kvar :(
Men jag visste ju redan från början att hon skulle säljas så de är väl bara att rida och se glad ut nu när hon är så pass fin :)

Gud vilka underbart härliga bilder! :love: han ser verkligen ut att trivas i terrängen! :D

Kanske även kan berätta att vi börjar finna varandra och det är helt underbart.
Tvekar inte en chans på honom!
Han är någon utav de lugnaste, men roligaste hästarna jag ridit.
Och han är helt underbar i dressyren! :love:
Jag har hittat min drömhäst :D

Här kommer bild från dagens träning.
Iofs i en halt, men jag hade inget bättre, och bild kvalitén är inte heller särskilt bra.
Och inte min hållning heller.
Men men, ska se om jag hittar någon som kan fotografera oss någon dag :D

Åh vad härligt både för dig och för henne.:banana::banana: Trägen vinner heter det ju så fint och det kan man väl lugnt påstå att ni har visat.:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 901
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Jo, nu när många sport-arrangemang blir inställda kom vi på i Tränings-tråden att vi kör ett virtuellt Buke-lopp, såklart! :banana...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 655
Övr. Barn Läser man tillräckligt långt i träning-som-religion-tråden så börjar den handla om skolidrotten/gympan, och hur den är/varit/borde vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 593
Senast: Vira
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
95 877
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar