04-ornas tråd edition 4!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04-ornas tråd edition 4!!

Hon ser jättefin ut, går lite fort ibland men jättefina framben på henne :)
De där kommer gå galant.

Blir en buttakur nu för att se om han vågar sträcka ut halsen riktigt och på så vis lös upp eventuella musklespänningar osv. Fick svar från John efter tre timmar. Han är så underbar den där mannen! :love:

Nu blir de bildbomb på guling.
först från hopptävlingen som han gick , 1m.
frsta008.jpg

frsta027.jpg

sen från terrängträningen igår.
Terrng002.jpg

Terrng007.jpg

först skrittade han ner i vattnet
Terrng029.jpg

sen tog han ett jätteskutt andra gången som piloten inte var riktigt med på ...därav minen, man börjar väl bli gammal o skräckslagen.
Terrng031.jpg

Hon ser jättefin ut !!
Får lite ångest då jag endast hoppat min kille 30 cm uppsuttet men vad göra när matte är dressyr nörd och ingen hoppälskare finns att tillgå :cry:

Jag och min "lilla" pojke har börjat hitta varandra nu..
Och imorgon blir det allround i Fläskebo (Landvetter RS) :D
Ska bli kanon roligt, trots att jag inte gillar att hoppa särskilt mycket, men han tycker ju det är kanon kul, så jag får väl ge med mig.
Här kommer några färska bilder iallafall, dock tagna ur en video så inte bästa kvalite.. :angel:
Ni kanske sett dem i förra tråden..

:love:

Åh vad härligt !!
Jag har ju ridit FT en gång itiden men har ju blivit "hopprädd" på gamla dar så jag förstår minen. Gud vad fin han e din guling :love:

Ja jag tävlade ju fälttävlan på hans mor (som är ponny) men de är 7 år sen jag var aktiv o har inte ridit på en terrängbana på flera år förutom nu under hösten då vi provat 2ggr nu.
Känns ringrostigt men man kommer igång mer o mer, banhoppning har jag dock tävlat aktivt hela tiden så jag är inte rädd för o hoppa.

En sak som är märkligt är att jag har så mkt bättre skänkelläge i terrängen jämfört med vanlig banhoppning.
På banhoppningen kommer jag för långt fram med överlivet o tippar skänkeln bakåt.

Säger bara f-n vilka härliga bilder ! ! ! o vilken jättemumsig pålle:d Avundsjuka brukar inte ingå i min värld men nu blev riiktigt seriöst avis:angel: Jag tävlade en gång i tiden i terränghoppning o det fanns verkligen inget roligare. Varken banhoppning el dressyr kunde mäta sig. :rofl: Om jag hittar nånstans att träna på så skall jag baske mig ta mod till mig o va med på terränghoppningen på arabcupen i Strängnes nästa sommar om vi åker dit.:crazy:
Hur som helst - det ser jättetrevligt ut !:banana:

Det var mig en fin guling :d

Han är kanonsnygg och ser ut att tycka terrängen är rolig :love: Riktigt fina foton!

Himmel vad fin han var! Och håller med andra talare, vilka härliga bilder.:laugh:

Själv ska jag iväg till klinik i morgon, och se vad röntgen kan visa på min. Jag HOPPAS, men jag tror inte..:cry:

Uppdaterar väl i morgon kväll..

Tack allihop :bow:
mamma har äntligen lärt sig min kamera , tidigare har dom blivit så oskarpa.
Han är underbar den lilla rackarn, ibland önskar jag att han var större för då skulle han räcka hur långt som helst, har en otrolig inställning till hinder och är så lättriden.

Jag håller tummarna för dig imorgon.

Oh my good va snygg ni är! :love: Superduktiga! Skulle alrig gissa att det var en 04:a om jag inte visste! Han ser så "vis" ut :)

:eek::love: Så himla fint ekipage. Jag vill också....haha in my dreams. Kanske blir jag modigare när jag blir äldre:idea:

Verona: Såg dina fina bilder+ film i förra tråden och jäklans vad fin hon blivit. Såg ut som hon hade väldigt lätt för att gå i form också:) Blir en liten dressyrstjärna det där hoppas jag. Eller har du andra planer?

TILL ALLA: Vill bara klargöra att det INTE är jag som hoppar tjejen min på filmen. Kan tyvärr inte ta åt mig den äran då jag är en riktigt rädd dressyrnörd:angel: Tur att jag kan få hjälp av en som kan:) Med lite inlevelseförmåga kan ni föreställa mig när jag står där i manegen och blundar med magknip för jag tyckte att det var så j*kla högt!:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 901
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Jo, nu när många sport-arrangemang blir inställda kom vi på i Tränings-tråden att vi kör ett virtuellt Buke-lopp, såklart! :banana...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 655
Övr. Barn Läser man tillräckligt långt i träning-som-religion-tråden så börjar den handla om skolidrotten/gympan, och hur den är/varit/borde vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 593
Senast: Vira
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
95 877
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar