04-ornas tråd edition 4!!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Etimanyd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 014
  • Visningar Visningar 64 618
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04-ornas tråd edition 4!!

Fast det räknas väl som halvblod.. eller?

Går kanske inte i snyggaste formen :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet inte om det räknas som halvblod. Stilig är han i alla fall o passar i rött gör han också din pojke:d

Vad fin i kroppen VR har blivit. Önskar jag kunde säga detsamma om min:angel:

Hihi tack!:laugh: Dock är det ju inte överröst med muskler på honom:angel::D Och jag vill gärna ha honom lite tjockare.:)
Men din vackra tjej är väl fin i kroppen?:) Lite sommartjock fortfarande kanske;) men hellre det, än benrangel ju:laugh:

Senast ändrad:

Idag har vi varit på klubbtävling :D
Vi red blåbärsdressyr (Motsvarande LD utan galopp) och LC:1

Grabben skötte sig jättefint inne på banan och i båbärsdressyren red vi ihop 83 % :eek: visst domaren var nog lite snäll i den här klassen men låg endå ganska okej om man jämnför med dom andra ritterna , drar vi av 10% "snällmarginal " så är det ju okej ändå för en 4-åring som gör sin första start. Fick kommentarren jättefin häst , var rädd om den , mjukt ridet -flytta dock fram handen ngt så den blir mer buren

Från blåbärsdressyren
Untitled-1.jpg

I LC:1 började kanon med 7 or , tabbade mig lite med skritten i serpentinerna , och jag hade ett galoppinslag i den förlängda traven, sedan tycket domaren har blev lite spänd i skrittmomenten (Det var den gångarten jag hade högst poäng på på kvalet i Enköping). Första galoppen fattade vi fel men kom in i rätt utan att springa iväg vilket var jättesynd då jag fick en 8:a på fattningen i den högra galoppen :crazy:.
Finn kommentaren Bra ridet på en jättefin häst , räta upp dig Jessica ! (Hihi sitsträning japp )

Två bilder till på älsklingen
DSCF2366.jpg

DSCF2364.jpg

Jo, jag håller med, det är mycket lättare att banta en "tjockis" än göda ett benrangel. Premessa, vår 02:a faller alltid ur på vintern/ våren o det bara går inte o göda henne. Såg förresten idag att en muskelrand har börjat synas på Pompisens rygg vilken tidigare bara varit bred o platt o det e ju alltid en början. Även bakdelen börjar se fint musklad ut vilket jag tror mycket beror på att vi klättrar o rider i kuperad terräng ganska mycket. Idag blev det dock ett dressyrpass i paddocken iklädd för dagen nyinköpt utstyrsel. Rn Mountinhorsejacka till mig o ett härligt höstgult schabrak till pållen. Gjorde verkligen riktiga fynd på stallets shoppingtur idag. Först var vi på en ridsportsbutik som verkligen hade en REA värt namnet. Sen bar det av till ekóhallen där vi fikade o fortsatte spenderandet. :angel: Några, dock inte jag, förtsatte sedan vidare till Hööks. Fick även ett vintertäcke, ridhandskar, strykkappor o lite småpryttlar med hem o hela kalaset kostade inte ens en tusing.:laugh: Nej nu skall jag till huvudstaden. Maken har tandvärk o närmsta jourapotek ligger där.:bow:

Grattis ! Han e verkligen jättefin Måste varit härligt att få så fina kommentarer.:laugh: Var tävlade ni någonstans ?

Oh, ja, det är han.
Dock behöver han ju musklas upp rejält så att jag har något att skryta med. :angel:

Det har du redan om jag får säga vad jag tycker. Musklerna blir bonus;)

Pompa Tack , vi var i Haninge denna gång ;)

Fröken_Skåne Tackar , tränset består av en remontgrimma från ett Claridge House träns (han slet av käkremmen på det förra veckan ), likaså och själva tränsdelen är ett HMC , billigt som sjutton men jättefina färger :love:

LillaGeisha Söt som få e han , tack så mycket . Har spanat in din också ser jättefin ut och jag tycker du rider den mycket fint ... hmm måste gå tillbaka och kolla vad din totto hette. :o skäms

Världen är liten-jag var i Haninge o shoppade.:)

Va var du ?? :eek: Ja just det läst att du varit på Eko blandannat .
Attans skulle ha PM:at dig om jag visste så skulle vi ju kunna setts , men vi ses säkert på hemma klubben någongång ...
;)

Jasså.. kanske det.
Han är snygg, dock solblekt. :( :angel:

Oh va fina ni är! :)

*kl*
Imorgon smäller det!! Första träningen och jag är nervös :p Håll tummarna att donnan sköter sig annars kommer jag kanske vara så här :devil: imorgon och jag vill verkligen, verkligen, verkligen vara så här :D:love:

Jag hoppas verlkligen att jag kommer gilla tränaren för då kommer det kännas jätte kul att man äntligen hittat nån man vill åka och träna för regelbundet!

*kl*

Sitter här och börjar bli jäkligt nervös!!!! Tränaren ringde och ville skjuta på det en timme så Saga står i stallet och sover en stund för jag var nästan på väg å åka när hon ringde. Meeeeeen det BLÅSER så j-la mycket :cry: känns inte roligt alls, men jag vill inte ställa in för jag vill komma iväg och är hon på tårna ja då får vi väl bara ta det lite smått så har jag iaf träffat tränaren och hon har fått se hur vi är osv.... men det känns trist..

Skrållis;11371367[B skrev:
LillaGeisha[/B] Söt som få e han , tack så mycket . Har spanat in din också ser jättefin ut och jag tycker du rider den mycket fint ... hmm måste gå tillbaka och kolla vad din totto hette. :o skäms

Tack själv! Inte behöver du skämmas för att du inte minns namnet, har ju inte skrivit det :p. Han kallas till vardags för Robin. Hans riktiga namn är förvisso tjusigt, men oerhört långt och krångligt :D.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 087
Senast: inverterad
·
Kropp & Själ Jo, nu när många sport-arrangemang blir inställda kom vi på i Tränings-tråden att vi kör ett virtuellt Buke-lopp, såklart! :banana...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 697
Övr. Barn Läser man tillräckligt långt i träning-som-religion-tråden så börjar den handla om skolidrotten/gympan, och hur den är/varit/borde vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 603
Senast: Vira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka