Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur räknar man ut hur många kg av ett hö som hästen behöver för att få i sig tillräckligt med TS? Vet att det finns ett sätt man räknar...
Foder & Strö
Här i göteborg har det regnat mkt så det har inte blivit så mkt slaget än,stallets vallar är inte slagna än...vad jag undrar är behöver...
Foder & Strö
Min häst är väldigt slickig nu på sommaren och tycks vilja ha mer salt? Han har givetvis tillgång till saltsten men han tycks ändå vilja...
Foder & Strö
Dit jag & min islandshäst snart flyttar har man ett hösilage med väldigt lite enerig i, men väldigt mycket Smrp. Att få ihop en lämplig...
Foder & Strö
har precis köpt en 3årig hings och undrar över kraftfodret, just nu får han havre och lusern (+mineraltillskott). undrar över billigare...
Hästnyheter Falsterbo Horse Show har i decennier varit ett av Sveriges största och mest välbesökta ridsportarrangemang. Att man behöver få in pengar...
Hundavel & Ras Terrierattityd har sin charm! Jag tittade på cairn på hundmässan och de verkade härliga. Efter att ha vuxit upp med schnauzer måste jag...
Hästmänniskan Jag delar häst med mitt barn, vi köpte iofs hästen som föl så det har ju dröjt några år innan ridning öht varit aktuellt. Men sonen har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.