Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har en 17 årig arabvalack. Nu är han skadad och går inte att rida så han får bara lite morötter samt ensilage. Ger inget kraftfoder...
Foder & Strö
Nu är det så att min häst blev sparkad rätt på båda bakbenen och fick fraktur på båda, griffelben avsparkade, skadade senor, fästen och...
Foder & Strö
Ni som har hästar som får fri tillgång på hö, hur löser ni det rent praktiskt? Jag menar så att man inte behöver lägga det på marken så...
Foder & Strö
hejsan.. jag har ett fullblod som har väldigt svårgött (eller va man ska säga). Det har tagit honom över ett halvår att gå upp ca 20 kg...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.