Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
När jag höll på med hästar för 25 år sedan gav "alla" vetekli till sina hästar, som en del i foderstaten. Nu slår det mig att de senaste...
Foder & Strö
Ska nu beställa hösilage och har två olika alternativ att välja på (om jag skall köpa från samma ställe som förra året ....). Kvoten är...
Foder & Strö
Grubblar o tänker djupt ikväll. Har precis läst att speciellt grässorter som rödklöver, italiensk raj och rödsvingen har höga halter av...
Foder & Strö
En långhalsad häst lyckades idag orsaka skada på ett några ensilagebalar utanför hagen. En del fick mindre skador som jag försökt täta i...
Foder & Strö
Jag är ny på det där med att anylysera hö, men nu är det gjort, dock säger ju inte siffrorna mej nått... vad är bra och vad är inte bra...
Foder & Strö
Vi har en vall (bästa vallen) på 1 ha kvar som vi inte hunnit få in pg.av strulande hårdpress som sinkade oss.........,dom andra 2 ha är...
Foder & Strö
Har suttit och läst på om vad nya ponnyn ska äta när han kommer enligt dom som föder upp och ställer ut den rasen. Många utav dessa get...
Foder & Strö
Är det någon som har erfaranhet av Red mills. Tänkte använda det till min unghingst. Föl och unghäst maten alltså! Någon som vet om det...
Hundavel & Ras Jag tror ju inte att man ska låsa sig vid att "bara" titta på antalet hundar som startar på officiella jaktprov. Nu är jag som sagt ny i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.