Vård

Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Hästvård som fått Erlichios kan inte ni berätta lite om symptomerna & hur det har gått? Jag själv har en häst som precis är färdigbehandlad...
2
Svar
21
· Visningar
1 701
Senast: mysko
·
N
Hästvård En stilla undran. Hittade min pålle snarkandes o sovandes i hagen. Är det någon som vet hur mycket sömn en häst behöver på ett dygn...
Svar
14
· Visningar
2 033
Senast: emindy
·
Hästvård Ja, som rubriken säger - finns det?
Svar
18
· Visningar
3 582
Senast: silverdraken
·
Hästvård Var och kliade, masserade och tryckte på sköthästen idag (den stackarn, som får vara försökskanin ;) ), och han reagerade nåt så...
Svar
6
· Visningar
1 056
Senast: Tassetass
·
E
Hästvård Hej! Jag har en senskadad häst som jag varit två gånger och ultraljudat under hösten samt vintern. Hon har blivit rakad på benet på...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: zesel
·
Hästvård Nä, nu blir jag snart vansinnig!! Hästrackaren var rejält halt för tre år sedan och sen dess har han vilat (knatat runt på lösdrift...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: Boj
·
G
Hästvård Jag undrar bara som rubriken, vad gör en equiterapeut eg...?
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Gargamella
·
O
Hästvård Heej ! Min skimmel , å alla andra som har skimmlar. Det är jätte jobbigt att hålla sina hästar rena. På sommaren så har dom...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Otrivin9
·
B
Hästvård Finns det nån som har nån erfarenhet av maskros?? Jag har ett Tinker sto (Kiwi) på ca 12 år. Hon har fått massage behandlingar mot...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Alexandra_W
·
F
Hästvård När jag tog ut mina hästar nu på morgonen gjorde shettisen ett harklande och det kom upp lite slem, jag blev jätte rädd och tänkte nu är...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Hambo
·
F
Hästvård Jag undrar om man har en äst som blir utömd när man är hos Vetrinären på ett Djursjukhus som säger attdet inte finns mer att göra åt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 434
Senast: Lord Owen
·
Hästvård I morgon kommer det ut en healare till stallet! Jag har då möjlighet att låta henne heala min häst. Nu är fråga, vad är det bra för? Jag...
Svar
4
· Visningar
3 079
Senast: Maris_
·
D
Hästvård Hej allihop. detta är min första tråd på forumet och hoppas jag kan få lite svar. Har en sjuårig vallack varmblod som jag köpte för ett...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: emindy
·
T
Hästvård vad tycker ni om de s.k hästsolariumen?
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Jessie81
·
G
Hästvård Min brutta har stått skadad en längre tid och verkar inte bli så särdeles mycket bättre just för stunden. Vi ska tillbaka till kliniken...
Svar
6
· Visningar
1 752
Senast: nilema
·
G
Hästvård Hej alla :) ! Jag hoppas verkligen inte att ni missuppfattar mej nu, jag menar inget dummt om grisarna här men : Jag fattar inte...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 198
Senast: Lord Owen
·
E
Hästvård Min häst har väldigt lätt för att stressa upp sig alltså en dam med mycket nerver. :crazy: Har någon nåt tips på hur man kn göra för...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: painted
·
P
Hästvård Vad är det egentligen? Om en häst går till slakt, vad händer med den då? :confused:
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Stallkatten
·
P
Hästvård I vårt stall så börjar allt fler hästar sluta äta ! En vill inte äta ur krubban utan äter bara hö och om man ger henne ur handen. En...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Gisburne
·
Hästvård Nu är det så att min häst som står på box ska skos. Det kommer att bli en smärre utmaning eftersom hästen i fråga har enormt mycket...
Svar
9
· Visningar
1 863
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?
  • Stora shoppingtråden III