Stoppa Importerna !

Sv: Stoppa Importerna !

Det är väldigt tragiskt om det är så.

Ser att annonsen du länkar till var införd den 3/3. Den 4/3 var hästen såld - det var snabbt, vill jag lova.

Ser att du är nyregistrerad användare här på Bukefalos....

Immer

men ärligt talat nu börjar det här bli lite löjligt. två stycken nyregistrerade användare som försvarar giiny ger jag inet mkt för. det är klart att det kan vara sant att hästen sålts, men allvarligt det var INTE vad den här tråden handlade om från början och jag tycker det är dålig stil att hoppa på oss som skrivit i denna tråd då vi inte (i alla fall inte de inlägg jag sett) skrivit inlägg till en tråd om en häst som ska säljas utan till en tråd om importernas vara eller inte vara. eller har jag missuppfattat allt?!

Ja, det får vi ju inte glömma bort. :smirk: Det var så länge sedan någon skrev i denna tråd att jag glömt varför jag satte den på pren. :crazy:

Rätt lustigt att på Giinys profil står följande idag:
Senaste aktivitet: Igår 15:43

Spökar det eller?

Tråkigt med en massa trådar som spårar ur för att folk inte har vett att sköta sig och inte uttnyttja sin anonymitet till sån här skit.

jo, man börjar ju undra.. :cool: Eller så kanske hon har återuppstått? :idea:

Tycker det är extremt jobbit när en människa skriver ngt som hon/han inte kan stå för utan bara går ifrån ämnet.. som det här med att hon har sålt sin häst etc..

Jag förstår inte varför hon inte bara lät tråden falla istället för att byta rikting helt plötsligt? Det som stör mig är att hon säger att vi inte varit stöttande och förstående, när ingenting handlat om det... Men hur som helst ska man väl inte ta sådana här trådar så mkt på allvar.

Hej så länge, nu ska jag ut och ta kort på pållen! :banana:

Liknande trådar

Hästvård ja som rubriken lyder, hur länge 'måste' man kämpa och när är det 'okej' att ge upp? :cry: slits mellan förtvivlan och hopp hela...
2
Svar
21
· Visningar
3 742
G
  • Låst
Träning Hej alla ! Jag hoppas verkligen inte att ni missuppfattar mej nu, jag menar inget dummt om grisarna här men : Jag fattar inte...
Svar
6
· Visningar
929
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama