Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
nu när jag pratade med min höleverantör som jag köpt av de senaste två åren så sa han att han hade kört rundbalat på 300 kg för att det...
Foder & Strö
ska nu ringa till hö/silage gubben och jag vet att han har flera skördar att välja på, så han brukar rabbla analyserna så får man välja...
Foder & Strö
Har en storhäst på sju år. som är nervig. Tränaren har nu sagt till mig att jag ska testa ett tillskott som heter calm någonting. Är det...
Foder & Strö
Eftersom vi har selenfattiga jordar här i vårt avlånga land, tänkte jag ge lite extra i form av Tocosel åt mina dräktiga ston i vinter o...
Hästmänniskan Ni kan låna in en instruktör några gånger som kan hjälpa er komma vidare? :) Den personen kan kanske hjälpa er med det eventuella köpet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.