Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
10 årigt sto. Blodprover tagna, undersökt av vet. Fullt frisk men behöver muskla på sig lite och jag skulle önska att det var mycket mer...
Foder & Strö
Jag undrar varför inte havrekli är ett mer populärt hästfoder. Eller ja, det finns ju som ingrediens i många färdiga pellets, men finms...
Foder & Strö
Hej alla duktiga här..
Är lite villrådig och tvekade för att skriva detta då det känns så självklart med analys av sitt hö att det känns...
Foder & Strö
Detta gäller främst till de som har eget stall.
Ibland brukar jag rida/träna direkt på morgonen. Då går jag ut till stallet och vill ge...
Hästmänniskan Här är jag också i ungefär samma situation. Vill köpa en unghäst för hoppning och har egentligen en teoretisk möjlighet att gå upp lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.