Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Jag är inte speciellt kunnig på sadelområdet, har aldrig köpt en sadel. Ska dock göra det inom en snar framtid, men vill förbereda mig...
Svar
19
· Visningar
16 529
Senast: fejko
·
Utrustning Håller på o köpa häst nu o måste ju såklart ha sadel också. Det är en unghäst som är tänkt för hoppning o fälttävlan.. Hon är inriden...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: majola
·
B
Utrustning TJa!! vet någon hur sigma dresyrsadeln på hööks är? funderar på att skaffa en och vill veta hur den är.
Svar
1
· Visningar
708
Senast: __Stilett__
·
F
Utrustning Är det någon som har pannlampan som heter Silva M2? Undrar om den är bra. Kostar ca 600 kr. Eller har ni förslag av någon annan BRA...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: Kakis
·
B
Utrustning Jag funderar på att köpa en wintec pro sadel, någon som vet om den är något att ha? Någon som vet något om någon annan wintec,griffin...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: emci
·
Utrustning Hur var det nu igen, jag hittar inte den gamla tråden....är det samma originalskito/equalizer som säljs av fitform och torsion? Blev...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: najo
·
B
Utrustning Är det någon som har efarenehet av ekohallens ridbyxor är dom helskodda vär5da sitt pris är det någonlunda kvalitet på dom
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Arabizar
·
B
Utrustning Hur skall jag göra med min nya sadel när jag får hem den? Villka smörjmedel skall jag använda? Och vad är glyccerintvål? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
915
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Är det någon som känner till Fobo, hittar ingen hemsida. Släpet kanske inte tillverkas idag eller om det har bytt namn. Finns det någon...
Svar
9
· Visningar
13 283
Senast: Fredag
·
T
Utrustning Hej! Jag var duktig (tyckte jag) och smörjde min sadel idag.. När jag fettade in den med mitt läderfett (Effax, den bruna burken) så kom...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Mike
·
S
Utrustning Har rätt nyligen köpt en ny sadel till pållen min, men nu har min häst tydligen fått för sig och breddat sig, så nu måste jag ev. köpa...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: panzy
·
S
Utrustning Hej! Mitt namn är stina å jag har en fråga angående min häst! Hon är en travare på 17 år och väldigt hård i munnen! Jag köpte henne för...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vilket märke tycker ni är bäst? Jag ska köpa nya efter att mina trotjänare har blivit utslitna, och vill gärna ha lite tips! :)
Svar
16
· Visningar
1 598
Senast: rover
·
G
Utrustning Hej ! Är det någon som har ridbyxorna i skinn eller mocka från lillhästen som monella gör ? och vad tycker ni om dem ? jag funderar på...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: viktoma
·
P
Utrustning Har en ganska nyinköpt hoppsadel (mörkbrun) som det har blivit lite skav på mitt på kåpan på båda sidor. Vet inte om det är av...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: IvoryTower
·
Utrustning Jag funderar på att ev köpa Western Rider Pleasure till mitt vbl sen från Hööks, den för 3995:- finns i svart och brun. Någon som har...
Svar
8
· Visningar
870
Senast: Vargdotter
·
M
Utrustning Jag smörjde nya dressyrsadeln igår kväll. Kollade på undersidan och klämde mellan bossorna. ifrav ca 5cm innan framvalvet så var det en...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: skäcken
·
B
Utrustning Hej! min kompis har en caldene säkerhetsväst som ja testat och den är bara för skön. känns inte alls så stor och klumpig som de flesta...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Cyllene
·
Utrustning Dåligt minne ... Hjälp!!!!! :D :D :D Hur mäter jag sätet på min westernsadel?? Totalt hjärnsläpp..
Svar
2
· Visningar
882
Senast: skäcken
·
H
Utrustning Håller det mot väta i alla väder? Behövs det impregneras om ofta? Har hittat ett sveatäcke som är precis den modell jag söker och det...
2
Svar
22
· Visningar
2 721
Senast: kicki71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30