• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 810
B

**BORTTAGEN**

Är det någon som har efarenehet av ekohallens ridbyxor är dom helskodda vär5da sitt pris är det någonlunda kvalitet
på dom

Ekohallen har olika märken.

Har ett par helskodda carlskrona därifrån och tycker de är super (fast det säger kanske mer om märket, även om jag tycker att eko är bra och har konkurrenskraftiga priser, handlar mycket där) Mycket bättre kvalitet på konstskinnet än på dem jag köpte på mountaihorse året innan.

köpte ett par Equi comfort för ca 700kr där,
har bara haft dom i en månad men än så länge är dom skit sköna :love:(vet ju iof inte om dom håller länge)
mvh/Arabizar

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 828
Senast: Silje
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
144
Senast: clusia
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka