Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag undrar om det är någon som vet vad det sitter för däck på tranesläpet? från -78. Jag tror att det är merceders??? Måste köpa både...
Svar
9
· Visningar
2 839
Senast: Jessica
·
V
Utrustning *BILD* Vart gör man egentligen av sin gamla sadel, så himla kul är det inte att ha den liggandes här hemma och påminna om de där...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 023
Senast: Qodrofenia
·
W
Utrustning Jag är 156cm lång, och köpte 158/164 och dom var för korta och för smala. Finns det någon chans att dom töjer ut sig, eller måste jag...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning Finns det? Har ett nyare tranesläp, ( 2 år gammalt.) Funderar på att skaffa en mellanvägg som har plast nertill. Finns det att få tag på...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Arabis
·
M
Utrustning Jag funderar på att köpa en ny hoppsadel, men ´jag vet inte vilket märke jag ska satsa på. Jag har kollat på lite olika men inte bestämt...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: mizz_perfect
·
K
Utrustning är det någon som vet om maxam syntetsadel finns i 16,5"? :confused: Tycker ni maxam sadlarna är bra?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: korsningsponny
·
M
Utrustning Är det någon här som vet hur man kan färga läder? Antingen skavd färg eller från brunt till svart. Mitt bruna träns :love: passar inte...
Svar
1
· Visningar
1 232
Senast: IvoryTower
·
Utrustning Fortsätter att samla på mig saker... :crazy: men denna gång var det saker jag verkligen behövde :angel: En ny ridhjälm och...
Svar
7
· Visningar
1 096
Senast: majola
·
Utrustning Efter att ha ramlat av min häst i förrgår och skadat ett revben har jag insett att jag måste köpa en säkerhetsväst. Är det någon som...
Svar
10
· Visningar
1 404
B
Utrustning Är dom vattentäta eller är det täcken som man skall inne i boxen eller under andra täcken ute?
Svar
5
· Visningar
1 365
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Hur skiljer sig egentligen en dressyrbom mot en hoppbom? Och i allraound sadeln, hur der den ut då? :confused: Sen en simpel fråga...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: hubinette
·
Utrustning Har letat hos flera av de vanligaste försäljarna av hästprodukter efter ett lite tunnare innetäcke med bogveck - och hittar inget! Alla...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: little_blondie
·
Y
Utrustning Japp, då är det dax att skaffa hoppsadel då! Är det någon som vet nån bra och billig? Det ska vara en med stöd för benen. Finns det nån...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: yez
·
Utrustning Jag vill ha ett svart aachenträns med londonfärgat foder, typ Stubben Diana men utan bred nosgrimma , vet nån vart man kan hitta det...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Lewa Comet VS 17\" Har vi till en av våra hästar (en nordis). Jag är nyfiken på vad VS betyder.... Sedan har jag litet funderingar...
Svar
2
· Visningar
1 531
Senast: palle
·
A
Utrustning har en gel-pad ...som jag använder i skogen måste ha en som jag kan ha i paddoken då han inte känner mina sittben genom sadlen och...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: AlexH
·
K
Utrustning är det någon som kan hjälpa mig och berätta vad ni tycker man behöver för täcken till en klippt kyltålig ponny!!!? blir hlt tokig på...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Killa
·
R
Utrustning Jag letar med ljus och lykta efter ett typ tunnare ull/vanligt fleece täcke med gjordar på i stl. 95 Någon som vet var jag kan hitta...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Utrustning \"Lättare\" transport Ska köpa hästtransport och bilen får bara dra 950 kg... Fick höra att (tvåhästars) släp kan räknas som tyngre och...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Welsh
·
D
Utrustning Vilken färg och vilket märke tycker ni allra bäst om på ridbyxor? Eller ridkläder överhuvudtaget? Jag själv älskar Pikeurbyxorna (de...
2
Svar
21
· Visningar
1 794
Senast: Darbhanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobbet startar i morgon
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Pusseltråden