Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visste inte att de hade shortchaps! Vet du någon hemsida där man kan kika på dem? Var inne på Equalityline men där fanns bara andra produkter från Dy´on.
om jag bara visste vad jag har för märke på mina så hade jag tipsat om dom...
köpte dom av nåra tyskar på scandinavium...
så otroligt sköna...håller superbra!!!
Roping Country Wear's är supersköna och billiga. Jag har haft mina i tre år utan minsta problem. De ser visserligen välanvända ut men det är inget som gått sönder eller så. Toppen till ett bra pris helt enkelt. Finns i båda mocka och skinn.
de från hööks är helt super och inte så dyra! värda sitt pris. har haft mina i två år nu tror jag och de är fortfarande i bra skick. ger bra stöd! tycker att jacson är sköna men de ger inte lika bra stöd. lycka till!
Du menar inte italienarna? Jag har köpt av italienare i Falsterbo, samma som brukar vara på Scandinavium, och jag älskar dom! Sååå sköna och snygga, passar tom mina mini vader tack vare kardborren!
Hästnyheter Fast det ÄR ju ett problem ur smittskyddsperspektiv. Om någon förfalskat ett datum på tre dagar kan de likadana göra det på 30, 60 eller...